Skvot Mag
-
Tényleg elveheti a Canva a grafikusok munkáját?
Interjú Szegő Fruzsina Canva Experttel.
-
A Figma egy eszköz, ami a kezedbe adja azt a lehetőséget, hogy amit kitalálsz, abból valóság legyen
Hetényi Dénessel a sikeres UI/UX-karrier kulcsáról beszélgettünk – és arról, hogy mire svájci bicska-e a Figma, vagy négy évszakos gumi..
-
Nem szégyen megkérdezni: mit csinál egy art director?
Jenei József Tamás kifejti, szerinte bátortalanok-e a magyar reklámosok, és azt is, hogy miért jobb nemcsak a lecsóhoz, de egy fotózáshoz is igazi paradicsomot használni.
-
AI és film: ma storyboard, holnap … ki tudja? Interjú Kondacs Andrással, az Animatiqua stúdió vezetőjével
„Nincs olyan, hogy ember VAGY gép. Ma már csak ember ÉS gép van.”
-
Horváth Csaba, kreatív producer: „Még senki sem írta meg a Hogyan legyünk műsorvezetők 10 nap alatt című könyvet.”
A műsorkészítés olyan alap, amelyre számos karriert lehet építeni, ha valaki elég kitartó. Interjú.
-
Így épül egy gasztrobrand, avagy hogy jön össze a burger a sneakerrel?
Lokális alapanyagoktól a fenntarthatóságon át a szűkösség elvéig – interjú Jancsa Janival (Bamba Marha Burger) és Boroznaki Gergővel (True to Sole).
-
„Nem az a fontos, hogy egy képről meg lehessen mondani, hogy ki csinálta, hanem az, hogy meg lehessen mondani, melyik filmhez tartozik.”
Interjú Anev Kamen többszörösen díjazott concept artisttal.
-
Nyolc történet, amit mindenki ismer
Fogd a sztorit, és fuss
-
Provokálni nem csak ér!
Akcióművészet, performansz, happening és barátai.
-
A KATARZISHOZ VEZETŐ ÚT
Narratíva, archetípusok, cselekménystruktúra és más kulcsfogalmak történetírók számára – magyarázatokkal és játékkal.