Skvot Mag
-
A reklám legyen vicces! Oké, de hogyan?
Paródia, önirónia, trollkodás, fekete humor – így lehet egy reklám szórakoztató.
-
A most médiája: minden, amit a TikTok videókról tudni lehet
Vicces, de nem kínos, autentikus, nem művi, sajátos nyelvezetű, de nem olyan mintha egy 40-es próbálna 18-nak tűnni. Bevezetés a TikTok-tartalmak titkaiba, oktatónkkal, Hadacs Bálinttal.
-
Az ügyfélnek nem muszáj a pokolból jönnie
Hogyan értse egymást jobban ügyfél és ügynökség?
-
A tökéletlenség: szexi
Hogyan lehet eszköz a sebezhetőség a marketingben?
-
Lehet-e a haverod a célcsoportod?
Néhány gondolat a megfelelő márkahangnem megalkotásáról
-
Mit talál szépnek az agyunk?
Valóban minden csak ízlés kérdése, vagy létezik univerzális szépség is?
-
ÍRJ ÚGY, MINT EGY KLASSZIKUS SZERZŐ!
Írástechnikai tippek Kingtől, Palahniuktól és Millertől – akár Facebook-posztokhoz is
-
A negatív tér törvényei
A „kettős képek” működése: alapelvek, példák, tippek
-
Mi is valójában a brand?
A brandnek túl kell mutatnia egy szép vállalati arculaton, és mélyebb értelmet kell hordoznia magában.
-
Ütős kreatív kampányok, fillérekből
Így készítsünk alacsony költségvetéssel nagyot szóló reklámot