Skvot Mag
-
Lehet-e a haverod a célcsoportod?
Néhány gondolat a megfelelő márkahangnem megalkotásáról
-
Mit talál szépnek az agyunk?
Valóban minden csak ízlés kérdése, vagy létezik univerzális szépség is?
-
ÍRJ ÚGY, MINT EGY KLASSZIKUS SZERZŐ!
Írástechnikai tippek Kingtől, Palahniuktól és Millertől – akár Facebook-posztokhoz is
-
A negatív tér törvényei
A „kettős képek” működése: alapelvek, példák, tippek
-
Mi is valójában a brand?
A brandnek túl kell mutatnia egy szép vállalati arculaton, és mélyebb értelmet kell hordoznia magában.
-
Ütős kreatív kampányok, fillérekből
Így készítsünk alacsony költségvetéssel nagyot szóló reklámot
-
Ezt tanítja az alkotásról öt, legendás művészeti kiáltvány
Miért van szüksége egy művésznek a spontaneitásra, a tudományra vagy a magányra? 20. századi mozgalmak vagy alkotók manifesztum-formában megfogalmazott elképzeléseit vesszük végig arról, hogyan is érdemes művészetet csinálni.
-
Van élet a napszemüvegben szelfiző Mona Lisán túl
A múzeumok ugyanúgy szeretnék elkapni a figyelmünket a közösségi felületeken, mint bármelyik másik brand. Mutatunk néhány, kifejezetten social mediára kihegyezett megoldást az elmúlt évekből – a világszerte ismert nagyoktól és magyar intézményektől is.