A MÁRKA-
STRATÉGIA
ALAPJAI

> Szabó Ádám
Marketingszakértő,
stratéga
10 élő, online alkalom
a márkaépítés komplex
folyamatairól
REGISZTRÁLJ!
MÁJUS 7. – JÚNIUS 6.
photo

SZABÓ ÁDÁM

A márkastratégiát minden oldalról ismeri: volt már ügyfél és dolgozott ügynökségnél, mentorált startupot, implementált nemzetközi márkastratégiát, és hozott létre brandet termékhez, termékcsaládhoz és szolgáltatáshoz.
hero photo
Agilis marketingszemléletet vall. Eddig közel 50 márkával működött együtt, és összesen több mint száz kampányon dolgozott. Ügyfelei között szerepelt a Red Bull, a Soproni, a Pécsi Sör, a BT, az EFOTT, a Déryné Program, a BWT, a Bioderma, a Globus és a Sansin.
hero photo
Stratégiai és kreatív feladatai mellett kereskedelmi és értékesítési projektekkel is foglalkozik. Dolgozott multikörnyezetben, nemzetközi márkán, nonprofit és forprofit szegmensben is egyaránt.
hero photo
Jelenleg is 5 különböző projektben menedzsmenttag, mellette kulturális és FMCG-márkák fejlődését segíti egy saját ügynökség keretein belül.
hero photo
A márkastratégiát minden oldalról ismeri: volt már ügyfél és dolgozott ügynökségnél, mentorált startupot, implementált nemzetközi márkastratégiát, és hozott létre brandet termékhez, termékcsaládhoz és szolgáltatáshoz.
hero photo
Agilis marketingszemléletet vall. Eddig közel 50 márkával működött együtt, és összesen több mint száz kampányon dolgozott. Ügyfelei között szerepelt a Red Bull, a Soproni, a Pécsi Sör, a BT, az EFOTT, a Déryné Program, a BWT, a Bioderma, a Globus és a Sansin.
hero photo
Stratégiai és kreatív feladatai mellett kereskedelmi és értékesítési projektekkel is foglalkozik. Dolgozott multikörnyezetben, nemzetközi márkán, nonprofit és forprofit szegmensben is egyaránt.
hero photo
Jelenleg is 5 különböző projektben menedzsmenttag, mellette kulturális és FMCG-márkák fejlődését segíti egy saját ügynökség keretein belül.
hero photo

KINEK AJÁNLJUK A KURZUST?

/ 1
Junior brand- és marketing-
menedzsereknek
Nagyvállalat vagy kkv, a kurzuson 360°-os képet kapsz a márkastratégia-építés teljes folyamatáról, a kutatástól kezdve a kommunikációs csatornákra alkotott terveken át az implementációig. A tanultak alapján pedig hétről hétre saját stratégiai terveket fogalmazol meg.
/ 2
Kkv-cégvezetőknek
Mikromenedzsment nélkül szeretnél jól működő marketingtevékenységet? Akkor először meg kell értened a saját céged marketingfolyamatait: mi, hogyan, és milyen csatornán működik. Az 5 hét során megtanulod, hogyan tudod kialakítani a megfelelő pozicionálási tervet.
/ 3
Egyéni vállalkozóknak, kreatív szakembereknek
Jól ismered a terméket, már csak meg kell találnod azt a stratégiát, amivel egy igazán szerethető márkaidentitást tudsz létrehozni, és hatékonyan promotálhatod a koncepciót az ügyfél részére. Megtanítunk, hogyan lehet a márkaüzenetre hosszú távú terveket építeni.
/ 1
Junior brand- és marketingmenedzsereknek
Nagyvállalat vagy kkv, a kurzuson 360°-os képet kapsz a márkastratégia-építés teljes folyamatáról, a kutatástól kezdve a kommunikációs csatornákra alkotott terveken át az implementációig. A tanultak alapján pedig hétről hétre saját stratégiai terveket fogalmazol meg.
/ 2
Kkv-cégvezetőknek
Mikromenedzsment nélkül szeretnél jól működő marketingtevékenységet? Akkor először meg kell értened a saját céged marketingfolyamatait: mi, hogyan, és milyen csatornán működik. Az 5 hét során megtanulod, hogyan tudod kialakítani a megfelelő pozicionálási tervet.
/ 3
Egyéni vállalkozóknak, kreatív szakembereknek
Jól ismered a terméket, már csak meg kell találnod azt a stratégiát, amivel egy igazán szerethető márkaidentitást tudsz létrehozni, és hatékonyan promotálhatod a koncepciót az ügyfél részére. Megtanítunk, hogyan lehet a márkaüzenetre hosszú távú terveket építeni.

PROGRAM

1
Bevezetés a márkastratégiába
05.07 / 18:00
  • Marketingtől a márkáig, stratégiától a megvalósításig.
  • Márkastratégia definíciója
    ◦ A márkastratégia szerepe és jelentősége
    ◦ A márkastratégia céljai és előnyei
  • Márka, marketing, kreatív – mi a különbség?
2
Márkadiagnózis
05.09 / 18:00
  • Márkahelyzet elemzése
    ◦ Márkakutatás és piacelemzés
    ◦ Konkurenciaelemzés
  • SWOT-analízis
    ◦ Belső tényezők
    ◦ Külső tényezők
3
Márkakép és identitás
05.14 / 18:00
  • Márkakép kialakítása
    ◦ Márkaértékek és üzenetek
    ◦ Márkahűség és elkötelezettség
  • Márkaidentitás kialakítása
    ◦ Logó, színek, típográfia
    ◦ Márkakarakter ésszemélyiség
4
Célcsoport és pozicionálás
05.16 / 18:00
  • Célcsoport meghatározása
    ◦ Demográfiai adatok
    ◦ Pszichográfiai jellemzők
  • Pozicionálás a piacon
    ◦ Egyedi értékesítési javaslat (USP)
    ◦ Versenyképes előnyök
5
Stratégia a különböző platformokon I.
05.21 / 18:00
  • ATL médiastratégia
    ◦ Televíziós reklámok
    ◦ OOH (Out-of-Home) reklámok
  • ATL és BTL (Below-the-Line) integráció
    ◦ A stratégiák összehangolása, együttes kampányok és promóciók
    ◦ Mérés és elemzés
  • Branding a tradicionális médiafelületeken
    ◦ Márkaegység a klasszikus reklámokban
  • Trendek és innovációk az ATL-ben
    ◦ Interaktív TV-reklámok és érintőképernyős megoldások
    ◦ Kreatív és innovatív megoldások az OOH területén
6
Stratégia a különböző platformokon II.
05.23 / 18:00
  • Online jelenlét és digitális stratégia
    ◦ Weboldal és közösségimédia-specifikus stratégiák
  • Mobil alkalmazások és élmény
    ◦ Az UX és UI fontossága
  • E-mail marketing és automatizáció
    ◦ Személyre szabott e-mail kampányok
    ◦ Automatizált folyamatok az ügyfélszolgálatban és a felhasználói bevonásban
  • Tartalomstratégia
    ◦ Blogok, videók, infografikák
    ◦ SEO-stratégia és kulcsszókutatás
  • Adatvédelem és etikai szempontok
    ◦ Etikai irányelvek a digitális kommunikációban és adatkezelés
7
Kommunikációs stratégia
05.28 / 18:00
  • A márkakommunikáció célja
    ◦ Márkamondat és üzenetek
    ◦ Branding kampányok tervezése
  • Kommunikációs csatornák
    ◦ Online és offline platformok
    ◦ Social média, reklámok, PR
8
Mérés és elemzés
05.30 / 18:00
  • Mérési mutatók és KPI-ok
    ◦ Márkakép mérése
    ◦ Értékesítési adatok elemzése
  • Visszajelzések és tanulások
    ◦ Fogyasztói visszajelzések kezelése
    ◦ A stratégia finomhangolása
9
Implementáció és követés
06.04 / 18:00
  • Márkastratégia bevezetése
    ◦ A csapatok bevonása
    ◦ Részletes végrehajtási terv
  • Rendszeres értékelés és aktualizálás
    ◦ Piaci változásokra való reagálás
    ◦ Stratégia finomítása és fejlesztése
10
Kurzuszárás, értékelő, kérdezz-felelek
06.06 / 18:00

több

A kurzus után

photo
Szemlélet
A saját márkád identitására építve tanulod meg kidolgozni a többcsatornás marketingstratégia elemeit, mind az ATL-, mind a BTL-felületeken. Elemzed a márka piaci helyzetét, a konkurenciát, azonosítod a célközönséged, és képbe kerülsz az innovációkkal.
photo
Kommunikáció
Online és offline platformok, közösségi média, reklámok, PR – megtanulsz a márka üzenetének megfelelő kommunikációs stratégiát létrehozni minden csatornán, és tudni fogod, hogyan vond be és irányítsd a marketingcsapatod.
photo
Analitika
Gyakorlod az eredményorientált mérést és elemzést: nemcsak értékeled a márkastratégia teljesítményét, hanem finomhangolod azt a legjobb eredmények elérése érdekében. Nagyító alá veszed az értékesítési adatokat és az ügyfelek visszajelzéseit is.
photo
Szemlélet
A saját márkád identitására építve tanulod meg kidolgozni a többcsatornás marketingstratégia elemeit, mind az ATL-, mind a BTL-felületeken. Elemzed a márka piaci helyzetét, a konkurenciát, azonosítod a célközönséged, és képbe kerülsz az innovációkkal.
photo
Kommunikáció
Online és offline platformok, közösségi média, reklámok, PR – megtanulsz a márka üzenetének megfelelő kommunikációs stratégiát létrehozni minden csatornán, és tudni fogod, hogyan vond be és irányítsd a marketingcsapatod.
photo
Analitika
Gyakorlod az eredményorientált mérést és elemzést: nemcsak értékeled a márkastratégia teljesítményét, hanem finomhangolod azt a legjobb eredmények elérése érdekében. Nagyító alá veszed az értékesítési adatokat és az ügyfelek visszajelzéseit is.

Formátum

Az órákat élőben követed majd a Zoomon, és az oktató az összes kérdésedre választ ad. Ha lemaradsz egy óráról, akkor sincs gond, később visszanézheted videófelvétel formájában. A tanuláshoz támogató anyagokat is kapsz: prezentációkat, fájlokat, cikkeket, videókat, esettanulmányokat – mindent egy helyen találsz majd a saját Google Classroom fiókodban. A házi feladatokat és teszteket az előadó személyesen ellenőrzi, és visszajelzést ad. Beveszünk továbbá egy zárt Discord-csoportba, ahol az oktatóval és a kurzus többi résztvevőjével is tarthatod a kapcsolatot – ne félj kérdezni!

A kurzus elvégzéséről oklevelet vagy tanúsítványt kapsz, attól függően, hogy mennyi házi feladatot teljesítettél. A videófelvételeket és a képzés anyagait a kurzus végét követően 2 évig korlátlanul visszanézheted és használhatod a Google Classroom fiókodban.
photo
photo
photo

A MÁRKA
STRATÉGIA

ALAPJAI

Szabó Ádám
Május 7. – Június 6.

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
Kötelező mező