Figma a gyakorlatban — online kurzus | SKVOT
Bővebben az iskoláról:

FIGMA A GYAKORLATBAN

Hetényi Dénes Lead Product & UX Designer

Élő, online kurzus azok számára, akik egyedi, esztétikus és praktikus designtermékeket szeretnének megalkotni.

A KURZUSRÓL

Ezen a kurzuson megtanulod az egyik legelterjedtebb ingyenes és online tervezőprogram, a Figma alapjait.

Az oktató segítségével mélyrehatóan megismered a program leghasznosabb funkcióit, és elsajátítod a wireframe-ek és prototype-ok készítésének fortélyait, amelyekkel munkád hatékonyabbá és fenntarthatóbbá válik. Emellett egy önálló tervezési folyamatot is végigviszel.

A képzés végére egy teljes körű portfólióprojekttel leszel gazdagabb, ami komoly előnyt jelent a munkaerőpiacon és az ügyfelek szemében. Megtanulod, hogyan mutasd be ötleteidet és alakítsd ki Figma-portfóliót UX/UI designerként, grafikusként, product ownerként vagy más designterületen tevékenykedő szakemberként.

HAMAROSAN
REGISZTRÁLOK

HETÉNYI DÉNES

Lead Product & UX Designer
  • Designnal 10, digitális designnal 7 éve foglalkozik, otthonosan mozog bármilyen méretű cég designkultúrájában a startuptól a multiig.
  • Csapatvezetőként aktívan részt vett a Vodafone Magyarország digitális transzformációjában.
  • Részt vett a Vodafone Group globális design rendszerének fejlesztésében, és közreműködött annak Sketchről Figma platformra való átszervezésében.
  • Vezette a Black Swan Data / Beyond in-flight megoldásokra specializálódott applikációinak designrészlegét, beleértve a designrendszerek tervezését is.
  • A Figmát a kezdetektől használja, tapasztalata a webes felületektől a custom mobilappokon át az Apple HIG compliant appokig terjed.
  • Oktatóként részt vett nemcsak számos, design thinking témakörű workshopon, de a Code Like a Girl programban is, mely a digitális szakmák iránt érdeklődő középiskolás lányoknak szól, azzal a céllal, hogy nők alulreprezentáltságát csökkentésék az IT és a határterületek szakmáiban.

Kinek ajánljuk a kurzust?

Junior UX/UI designerek

Megismerkedsz a világ vezető designapplikációjával, és magabiztossá válsz a haladó funkciók használatában. A portfóliódat részletgazdag termékdesignokkal, az önéletrajzodat pedig új készségekkel bővíted. Ha karrierváltáson gondolkodsz, ez a kurzus kiváló választás lehet számodra!

Webdesignerek

Ez a kurzus nemcsak órákkal segít felgyorsítani a tervezést, de rendszerezni is fogja a Figma-tudásodat, hogy hatékonyabbá válj. Saját projekten keresztül gyakorolhatod a komplex tervezési technikákat, és az iparág legfrissebb trendjeit is megismered, hogy a munkáiddal kitűnj a designerek közül.

Tervezőgrafikusok

A kurzus új színt ad a portfóliódnak és továbbfejleszti a szakmai készségeidet, hogy változatosabb projekteket is magabiztosan el tudj vállalni. Megismered a Figma összes funkcióját, amit web- vagy termékdesignokhoz használhatsz, a munka pedig gyorsabbá és élvezetesebbé is válik majd.

program

01
Hello, Figma
  • Tervezőiszoftver-körkép
  • Figma- és FigJam-alapok
  • Kollaborációs alapok
02
Eszközhasználat I.
  • Alap eszközök használata a Figmában
  • Layerek kezelése
  • Kontextuális menük
03
Eszközhasználat II.
  • Haladóbb szintű eszközök használata a Figmában
  • Layout grid és constraint
  • Sketching
04
UX és design intent
  • Miért fontos a design intent?
  • UX-alapelvek, user journey és user flow
  • Constraintek és layerek
  • Wireframing
SZÜNET
05
Auto layout I.
  • Design reszponzivitásra
  • Auto layout alapok
  • Figma mobilapp
  • Kollaboráció FigJamben
06
Auto layout II.
  • Haladó auto layout, nestelés
  • Stílusok használata
07
Interaktív feedbackalkalom
  • A házi feladatok során összeálított projektrészek átbeszélése, fejlesztési célok megvitatása
SZÜNET
08
Design system I.
  • Design system, moduláris design, atomic design
  • Komponens alapok
  • Könyvtárak, assetek
  • Kollaboráció designerekkel
09
Design system II.
  • Komponensrendszerek felépítése
  • Komponensek integrálása könyvtárba
  • Variantok
  • Wireframe-ből mockup
10
Tervezési összefoglaló (részben interaktív alkalom)
  • Az eddig tanultak integrált használata a projektben
  • Markup, jegyzetelés
  • Pluginek
  • Design system best practice-ek
SZÜNET
11
UI design
  • UI-alapelvek
  • Mockupból prototípus
  • UI design – jó gyakorlatok
  • Fejlesztői handover alapok
  • FigJam-alapok
SZÜNET
12
Prototipizálás
  • A prototyping felület
  • Interakciók, animációk, flow-k
  • Interaktív prototípus készítése
  • Dinamikus variantok
  • Heuristic review
13
Figma még hatékonyabban (részben interaktív alkalom)
  • Tippek, trükkök
  • Hatékony Figma
  • Kollaboráció ügyfelekkel, stakeholderekkel
14
Lezáró Q&A, Projekt feedback
  • Interaktív Q&A a hallgatói projektekről

PORTFÓLIÓ

A 14 alkalmas kurzuson interaktív órák és házi feladatok biztosítják, hogy személyre szabottan és hatékonyan sajátítsd el a Figma használatát.
  • Az oktatói értékelés melletti peer review lehetőségeknek köszönhetően a többi résztvevő munkájából tanulva szerezhetsz értékes tapasztalatot.
  • A kurzus végére 1 komplett portfólióprojekttel fogsz rendelkezni, 4 bemutatható közbenső designfázissal.

Miért tanulj nálunk?

Speciális funkciók

Magabiztosan fogod használni a Figma alap és haladó funkcióit. Megismered a legelterjedtebb pluginokat, és megtanulsz dolgozni az egyes komponensekkel, variánsokkal, valamint az automatikus elrendezéssel.

Hatékonyságnövelés

Az ötleteid vizualizálásával és interaktív prototípusok készítésével megtanulsz kritikusan gondolkodni és gyorsabban felismerni a lehetséges problémákat. A Figmában végzett munkád pedig jól áttekinthető és használható lesz, ami megkönnyíti a csapatmunkát, és minimalizálja a szükséges módosítások számát.

Karrierépítés

A kurzus végére rendelkezni fogsz egy teljes körű portfólióprojekttel, ami hatalmas lépéselőnyt jelent majd a piacon a versenytársaiddal szemben. Az itt szerzett tudás pedig rendszerezettebbé és hatékonyabbá teszi munkádat.

FIGMA A GYAKORLATBAN

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj most!

Kötelező mező