SOCIAL MEDIA MANAGER online képzés — tanuld meg, miként kell felépíteni egy márkát a közösségi médiában | SKVOT

Élő, online kurzus

SOCIAL MEDIA MANAGER

Hadacs Bálint
Social Media & Content Director @ Mito
Hadacs Bálint
read more
[menetrend]
HAMAROSAN

A social media jelenlét ma már nem választás kérdése

Azoknak ajánljuk a képzést, akik szeretnék megtanulni, hogyan kell egy márkát a közösségi médiában felépíteni, követőket szerezni, és meg is tartani őket hosszútávon. A kurzus során megismered a legfontosabb keretrendszereket és munkafolyamatokat a social media management területén, elsajátítod és a gyakorlatban is kipróbálod a stratégiaalkotást és kampánytervezést, valamint felkészítünk a terület jövőbeli trendjeire és arra, hogyan építhetsz karriert SMM-ként.

Kinek ajánljuk?

  • Pályakezdő vagy junior
    social media managerek

    Aki szeretné felvértezni magát mindazon elméleti és gyakorlati alapokkal, ami ahhoz kell, hogy sikeres SMM karriert építhessen akár ügynökségi, akár céges, akár freelancer keretek között

  • Digitális marketingesek és tartalomgyártók

    Akik szeretnének kilépni a generalista munkából és speciális social media tudást szerezni, hogy a marketing egyik legdinamikusabban fejlődő területén tudjanak elhelyezkedni.

  • Vállalkozók és cégtulajdonosok

    Akiknek van gyakorlatuk a digitális marketing területén, és szeretnék stratégiai szinten kezelni a márkájuk social megjelenéseit.

A kurzus elvégzése után

  • Csatornák

    Megtanulod, hogyan kell megfelelően használni a különböző social media platformokat, hogyan kommunikálj a célcsoportoddal, mitől népszerű egy content, és azt is, hogy milyen trendekre számíthatsz a jövőben.

  • Stratégia

    Képessé válsz arra, hogy a márkád számára profi social és content stratégiát készíts, ami megalapozza a hosszú távú üzleti sikereidet a közösségi médiában.

  • Kampány

    Érteni fogod, hogy mitől sikeres egy social kampány, miként kell értelmezni a statisztikákat, mit kell kiolvasni a reportokból és hogyan tudod felhasználni a bemutatott adatokat.

Az előadóról

Hadacs Bálint
  • Magyarország egyik vezető full-service digitális ügynökségénél, a Mitónál dolgozik Social Media & Content Director pozícióban.

  • 2 évig felelt a Wizz Air social media kommunikációjáért – csapatával 40+ országra végeztek átfogó social media kommunikációt 5 különböző csatornán (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube).

  • A Telekom – Magyarország legnagyobb és legtöbbet hirdető telco cége – országos social media kampányain dolgozik több mint 5 éve.

  • 4 évig vezette a Coca-Cola youth platformon történő összes social media és influencerkommunikációt.

  • Számos hazai, regionális és nemzetközi márka (Wizz Air, Sony Pictures CEEMA, PLAY airlines, GSK/Haleon, Telekom, Coca-Cola, OTP Bank, Share Now, MolsonCoors) social media, content- és influencerstratégiáján dolgozott.

  • 2022-ben megnyerte a Cannes Young Lions magyarországi előválogatóját PR kategóriában.

  • Aktív LinkedIn-kommunikációt folytat social media, mentális egészség és leadership témában.

Kurzusprogram

  • 01

    Social media 2024-ben

    • Általános social media áttekintő (számok, mindset, tájékozódás)
    • Hogyan közelítsük meg a social media világát 2024-ben?
    • Hogyan tájékozódjunk a social media világában? Tippek és praktikák
    • Social media eszközök (management és tartalomgyártás)
  • 02

    Platformismeretek #1: Facebook

    • Milyen social media platform a Facebook?
    • Erősségek és gyengeségek
    • A legfontosabb Facebook-funkciók és használatuk
    • Content szempontok: mitől jó egy Facebook-poszt és -sztori?
    • Facebook-hirdetések
  • 03

    Platformismeretek #2: Instagram

    • Milyen social media platform az Instagram?
    • Erősségek és gyengeségek
    • Legfontosabb Instagram-funkciók és használatuk
    • Így működik az Instagram-algoritmus
    • Content szempontok: mitől jó egy Instagram-poszt és -sztori?
    • Instagram-hirdetések
  • 04

    Platformismeretek #3: YouTube

    • Milyen platform a YouTube?
    • Erősségek és gyengeségek
    • Legfontosabb YouTube-funkciók és használatuk
    • Content szempontok: a videós formátumok periódusos rendszere
    • Kattintékonyság: indexkép, videó cím, leírás, metaadatok
    • YouTube-hirdetések
  • 05

    Platformismeretek 4#: TikTok

    • Milyen social media platform a TikTok?
    • Erősségek és gyengeségek
    • Legfontosabb TikTok-funkciók és használatuk
    • Így működik a TikTok-algoritmus
    • Content szempontok: mitől jó egy TikTok-videó?
    • TikTok-hirdetések
  • 06

    Célok, metrikák, analitika és reportok

    • Célok meghatározása, SMART célkitűzés
    • Milyen metrikák léteznek, mit jelentenek, és hogy kell olvasni őket?
    • Analitikai eszköztár
    • Így olvass grafikonokat és ábrákat – sorvezető
    • Reportálás kisokos
  • 07

    Social media és contentstratégia I.

    • Miért és mihez szükséges a social media stratégia?
    • Social media audit
    • Versenytárselemzés
    • Célok és metrikák meghatározása
    • Perszónaalkotás
  • 08

    Social media és contentstratégia II.

    • Csatornastratégia kialakítása
    • Contentstratégia kialakítása
    • Communitystratégia kialakítása
  • 09

    Bevezetés az influencermarketingbe

    • Kik azok az influencerek? Hogyan és mi szerint kategorizálhatjuk őket?
    • Mikor kollaborálunk influencerekkel?
    • Mikor és milyen kommunikációs célokra használjunk influencereket?
    • Hogyan válasszuk ki a megfelelő influencert, tartalomgyártót?
    • Influenceregyüttműködések keretei, folyamata és a jogi szabályozás
    • Influencerszerződések alapelvei
  • 10

    Social media kampánytervezés I.

    • Kampánytervezés folyamata (reklámügynökségi nézőpont)
    • Versenytárselemzés
    • Célok meghatározása, SMART célkitűzés
    • Social media csatorna-, content- és communitystratégia
    • Social media mechanizmusok (nyereményjátékok, aktivizáló eszközök)
  • 11

    Social media kampánytervezés II.

    • Social media kampányelemzés egy megvalósult projekt alapján
  • 12

    Projekthét: Fogadóóra I.

    • A projekthét alkalmával a hallgatók fókuszáltan foglalkozhatnak a projektfeladatokkal, a social media fogadóórák alkalmával pedig szabadon kérdezhetnek az oktatótól
  • 13

    Projekthét: Fogadóóra II.

    • A projekthét alkalmával a hallgatók fókuszáltan foglalkozhatnak a projekt feladatokkal, a social media fogadóórák alkalmával pedig szabadon kérdezhetnek az oktatótól
  • 14

    Social media trendek

    • Social media, content és creator trendek
    • Social media x mesterséges intelligencia (AI)
    • Virtuális valóság és metaverzum
    • Decentralizált social és web 3.0
  • 15

    Karrierépítés és munka social media managerként

    • Social media manager karrierutak
    • SMM-archetípusok, specializáció és eszköztár
    • SMM-feladatok és kollaborációk
    • CV és portfólióépítés
    • Mivel foglalkozik Hadacs Bálint mint Head of Social Media & Content?
  • 16

    Szakmai jelenlét építése LinkedInen

    • Milyen B2B social media platform a LinkedIn?
    • Mire és hogyan használd a LinkedInt?
    • Személyes használat: newsfeed, personal branding, LinkedIn network
    • Márkaépítés: thought leadership, employee advocacy
    • A tökéletes LinkedIn-profil titka
    • Hogyan legyünk aktívak LinkedInen?
    • 10/10-es LinkedIn content tippek és példák
  • SZÜNET

    <
  • 17

    A kurzusprojektek értékelése

    • A kurzusprojektek elemzése az oktató által
    • Kurzuszáró Q&A

Regisztráció


A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
 
A LABA Magyarország Oktatási Kft. nyilvántartott felnőttképzési intézmény,
amelynek nyilvántartási száma: B/2020/007050.