Élő, online kurzus
SOCIAL MEDIA MANAGER
2025. január 29.
A social media jelenlét ma már nem választás kérdése!
Azoknak ajánljuk a képzést, akik szeretnék megtanulni, hogyan kell egy márkát a közösségi médiában felépíteni, követőket szerezni, és meg is tartani őket hosszútávon. A kurzus során megismered a legfontosabb keretrendszereket és munkafolyamatokat a social media management területén, elsajátítod és a gyakorlatban is kipróbálod a stratégiaalkotást és kampánytervezést, valamint felkészítünk a terület jövőbeli trendjeire és arra, hogyan építhetsz karriert SMM-ként.
Kinek ajánljuk?
-
Pályakezdő vagy junior
social media managerekAki szeretné felvértezni magát mindazon elméleti és gyakorlati alapokkal, ami ahhoz kell, hogy sikeres SMM karriert építhessen akár ügynökségi, akár céges, akár freelancer keretek között.
-
Digitális marketingesek és tartalomgyártók Akik szeretnének kilépni a generalista munkából és speciális social media tudást szerezni, hogy a marketing egyik legdinamikusabban fejlődő területén tudjanak elhelyezkedni.
-
Vállalkozók és cégtulajdonosok Akiknek van gyakorlatuk a digitális marketing területén, és szeretnék stratégiai szinten kezelni a márkájuk social megjelenéseit.
A kurzus elvégzése után
-
Csatornák Megtanulod, hogyan kell megfelelően használni a különböző social media platformokat, hogyan kommunikálj a célcsoportoddal, mitől népszerű egy content, és azt is, hogy milyen trendekre számíthatsz a jövőben.
-
Stratégia Képessé válsz arra, hogy a márkád számára profi social és content stratégiát készíts, ami megalapozza a hosszú távú üzleti sikereidet a közösségi médiában.
-
Kampány Érteni fogod, hogy mitől sikeres egy social kampány, miként kell értelmezni a statisztikákat, mit kell kiolvasni a reportokból és hogyan tudod felhasználni a bemutatott adatokat.
Az előadóról
Hadacs Bálint
-
Magyarország egyik vezető full-service digitális ügynökségénél, a Mitónál dolgozik Social Media & Content Director pozícióban.
-
2 évig felelt a Wizz Air social media kommunikációjáért – csapatával 40+ országra végeztek átfogó social media kommunikációt 5 különböző csatornán (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube).
-
A Telekom – Magyarország legnagyobb és legtöbbet hirdető telco cége – országos social media kampányain dolgozik több mint 5 éve.
-
4 évig vezette a Coca-Cola youth platformon történő összes social media és influencerkommunikációt.
-
Számos hazai, regionális és nemzetközi márka (Wizz Air, Sony Pictures CEEMA, PLAY airlines, GSK/Haleon, Telekom, Coca-Cola, OTP Bank, Share Now, MolsonCoors) social media, content- és influencerstratégiáján dolgozott.
-
2022-ben megnyerte a Cannes Young Lions magyarországi előválogatóját PR kategóriában.
-
Aktív LinkedIn-kommunikációt folytat social media, mentális egészség és leadership témában.
Kurzusprogram
-
01
november 25. (hétfő) 18:00
Social media 2024/2025-ben
- Általános social media áttekintő (számok, mindset, tájékozódás)
- Hogyan közelítsük meg a social media világát?
- Hogyan tájékozódjunk a social media világában? Tippek és praktikák
- Social media eszközök (management és tartalomgyártás)
-
02
november 26. (kedd) 18:00
Platformismeretek #1: Facebook
- Milyen social media platform a Facebook?
- Erősségek és gyengeségek
- A legfontosabb Facebook-funkciók és használatuk
- Content szempontok: mitől jó egy Facebook-poszt és -sztori?
- Facebook-hirdetések
-
03
november 27. (szerda) 18:00
Platformismeretek #2: Instagram
- Milyen social media platform az Instagram?
- Erősségek és gyengeségek
- Legfontosabb Instagram-funkciók és használatuk
- Így működik az Instagram-algoritmus
- Content szempontok: mitől jó egy Instagram-poszt és -sztori?
- Instagram-hirdetések
-
04
december 2. (hétfő) 18:00
Platformismeretek #3: YouTube
- Milyen platform a YouTube?
- Erősségek és gyengeségek
- Legfontosabb YouTube-funkciók és használatuk
- Content szempontok: a videós formátumok periódusos rendszere
- Kattintékonyság: indexkép, videó cím, leírás, metaadatok
- YouTube-hirdetések
-
05
december 3. (kedd) 18:00
Platformismeretek 4#: TikTok
- Milyen social media platform a TikTok?
- Erősségek és gyengeségek
- Legfontosabb TikTok-funkciók és használatuk
- Így működik a TikTok-algoritmus
- Content szempontok: mitől jó egy TikTok-videó?
- TikTok-hirdetések
-
06
december 4. (szerda) 18:00
Célok, metrikák, analitika és reportok
- Célok meghatározása, SMART célkitűzés
- Milyen metrikák léteznek, mit jelentenek, és hogy kell olvasni őket?
- Analitikai eszköztár
- Így olvass grafikonokat és ábrákat – sorvezető
- Reportálás kisokos
-
07
december 9. (hétfő) 18:00
Social media és contentstratégia I.
- Miért és mihez szükséges a social media stratégia?
- Social media audit
- Versenytárselemzés
- Célok és metrikák meghatározása
- Perszónaalkotás
-
08
december 11. (szerda) 18:00
Social media és contentstratégia II.
- Csatornastratégia kialakítása
- Contentstratégia kialakítása
- Communitystratégia kialakítása
-
09
december 16. (hétfő) 18:00
Bevezetés az influencermarketingbe
- Kik azok az influencerek? Hogyan és mi szerint kategorizálhatjuk őket?
- Mikor kollaborálunk influencerekkel?
- Mikor és milyen kommunikációs célokra használjunk influencereket?
- Hogyan válasszuk ki a megfelelő influencert, tartalomgyártót?
- Influenceregyüttműködések keretei, folyamata és a jogi szabályozás
- Influencerszerződések alapelvei
-
10
december 18. (szerda) 18:00
Social media kampánytervezés I.
- Kampánytervezés folyamata (reklámügynökségi nézőpont)
- Versenytárselemzés
- Célok meghatározása, SMART célkitűzés
- Social media csatorna-, content- és communitystratégia
- Social media mechanizmusok (nyereményjátékok, aktivizáló eszközök)
-
11
január 6. (hétfő) 18:00
Social media kampánytervezés II.
- Social media kampányelemzés egy megvalósult projekt alapján
-
12
január 8. (szerda) 18:00
Projekthét: Fogadóóra I.
- A projekthét alkalmával a hallgatók fókuszáltan foglalkozhatnak a projektfeladatokkal, a social media fogadóórák alkalmával pedig szabadon kérdezhetnek az oktatótól
-
13
január 13. (hétfő) 18:00
Projekthét: Fogadóóra II.
- A projekthét alkalmával a hallgatók fókuszáltan foglalkozhatnak a projekt feladatokkal, a social media fogadóórák alkalmával pedig szabadon kérdezhetnek az oktatótól
-
14
január 15. (szerda) 18:00
Social media trendek
- Social media, content és creator trendek
- Social media x mesterséges intelligencia (AI)
- Virtuális valóság és metaverzum
- Decentralizált social és web 3.0
-
15
január 20. (hétfő) 18:00
Karrierépítés és munka social media managerként
- Social media manager karrierutak
- SMM-archetípusok, specializáció és eszköztár
- SMM-feladatok és kollaborációk
- CV és portfólióépítés
- Mivel foglalkozik Hadacs Bálint mint Head of Social Media & Content?
-
16
január 22. (szerda) 18:00
Szakmai jelenlét építése LinkedInen
- Milyen B2B social media platform a LinkedIn?
- Mire és hogyan használd a LinkedInt?
- Személyes használat: newsfeed, personal branding, LinkedIn network
- Márkaépítés: thought leadership, employee advocacy
- A tökéletes LinkedIn-profil titka
- Hogyan legyünk aktívak LinkedInen?
- 10/10-es LinkedIn content tippek és példák
-
január 27. (hétfő)
SZÜNET
-
17
január 29. (szerda) 18:00
A kurzusprojektek értékelése
- A kurzusprojektek elemzése az oktató által
- Kurzuszáró Q&A
Regisztráció
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!