Gasztronómiai márkamenedzsment — online képzés | SKVOT

Élő, online kurzus

12 ÍNYCSIKLANDOZÓ ALKALOM

GASZTRONÓMIAI
MÁRKAMENEDZSMENT

JANCSA JANI

TÁRSTULAJDONOS
@ BAMBA MARHA BURGER BÁR
@ DONNA MAMMA PIZZA NAPOLETANA
@ HOPPÁ! BISTRO
6. augusztus
17. szeptember

A kurzuson megtanulod a gasztromárkák építésének minden mozzanatát – egy ízletes üzleti koncepció kidolgozásától kezdve a marketing irányításán át egészen egy fenntartható gasztroportfólió létrehozásáig.

A sikeres gasztronómiai vállalkozás lényege, hogy az egész piacon egyedüli élmény, ízvilág és egy komplett történet ugrik be, amint meghalljuk a márkanevet – mindezek mögött pedig precíz menedzsment húzódik meg, amit a kurzuson minden aspektusában megismersz.

 

Elsajátítod a piackutatás és a márkapozicionálás technikáit, hogy egy tudatosan kidolgozott projektet kelts életre. Részletesen megismered az arculatépítés eszközeit, a gasztromárkák legsikeresebb marketingstratégiáit, valamint a hatékony partnerkommunikáció és krízismenedzsment lépéseit.

 

A 6 hetes kurzus végére átfogó elméleti és gyakorlati szaktudással felvértezve készen állsz arra, hogy magabiztosan alkoss vonzó és autentikus gasztrokoncepciókat és lefektesd az új karriered vagy egy ínycsiklandó saját márka alapjait.

REGISZTRÁLOK
6. AUGUSZTUS
17. SZEPTEMBER

JANCSA JANI

GASZTROBLOGGER, KULINÁRIS VEZETŐ, ÉTTEREMTULAJDONOS
Karrierváltó közgazdász, aki még a multinál töltött napjai alatt fedezte fel a gasztronómia világának ízeit, és egyszerű hobbiból a magyarországi street food kultúra egyik jellegzetes arcává vált.
Több mint egy évtizednyi tapasztalattal rendelkező gasztroblogger, kulináris szakértő, tartalomgyártó és street food szakértő, a Bamba Marha Burger Bár, a Donna Mamma Pizza Napoletana, valamint a Hoppá! Bistro társalapítója és -tulajdonosa.
2011-ben elindította a Burger Blogot, ami meghatározó szerepet töltött be a magyarországi burgerforradalom alakulásában. 2014-től belekezdett az online és offline tartalomgyártásba, 2018-ban pedig megjelent első könyve, A Nagy Burger Könyv.
Számos színpadi felkérést (Gourmet Fesztivál, Konyhakiállítás, Hamburger Day) és szakmai rendezvényt (Az ország burgere, Tabasco Burger bemutató) tudhat a háta mögött, több ízben kereskedelmi tévék burgerekkel kapcsolatos műsoraiban is szerepelt.
Két évig az ország legnagyobb főzőiskolájában heti szinten teltházas kurzusok fűződtek a nevéhez.
Sikeres étteremláncai mellett jelenleg is aktív tartalomgyártó, Facebook-, Instagram- és YouTube-felületeinek célja megmutatni, hol lehet a legjobbakat enni, illetve hogyan lehet mindezt otthon egyszerűen, gyorsan, mégis profi végeredménnyel elkészíteni.

KINEK AJÁNLJUK?

Laikus ínyencek, pályakezdők és karrierváltók Ha a gasztronómia iránti szenvedélyedből egy új karriert és sikeres vállalkozást szeretnél építeni, akkor megkapod azt az elméleti és gyakorlati szaktudást, amivel magabiztosan tudsz elhelyezkedni a gasztromárka-menedzsment világában, legyen szó akár saját arculat kialakításáról vagy sikeres állásinterjúról.
Tulajdonosok,
illetve
alapítók
Akár már meglévő gasztrovállalkozás tulajdonosa vagy, akár tervezel egyet a jövőben, a képzésen teljes útmutatót kapsz a legapróbb részletek kidolgozásához is a vonzó arculat és marketingstratégia építésétől kezdve a partnerkommunikáción át a hullámvölgyek menedzsmentjéig.
Marketing-, kommunikációs és márkamenedzserek Ha a karriered gasztronómiai irányba szeretnéd terelni, vagy bővíteni akarod a szakmai repertoárodat, akkor a kurzus során átfogó képet nyersz e különleges receptet igénylő terület minden speciális aspektusáról, friss szempontokkal gazdagítod a szaktudásodat és sikeresen irányítod majd egy gasztromárka marketing- és kommunikációs stratégiáját.

Program

A KURZUS UTÁN

KÉSZSÉGEK A kezdeti lépésektől átlátod, hogyan építs fel egy sikeres üzleti tervet és hatékony B2C/B2B-marketingstratégiát, azonosítani tudod a projekt gyenge pontjait, és tudatosan alakítasz ki egy fenntartható gasztromárkát, ami autentikus, szerethető és magas színvonalat képvisel.
SZAKMA ÉS PORTFÓLIÓ A legjobb tárgyalási és árazási praktikákkal építesz ügyfélkapcsolatot, a kisujjadban lesznek a legfontosabb termékfejlesztési és bővítési szempontok, és össze tudsz állítani akár több étteremre is kiterjedő, ütős gasztroportfóliót.
KARRIER Pontosan tisztában leszel a gasztronómiai márkamenedzser szerepével és felelősségi köreivel, fel tudod ismerni a piac kínálta lehetőségeket, és akár munkavállalóként, akár saját vállalkozásodban magabiztosan alkotsz jövedelmező és profi gasztrokoncepciókat.
GASZTRONÓMIAI MÁRKAMENEDZSMENT
6. AUGUSZTUS
17. SZEPTEMBER
REGISZTRÁLOK
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj.
Kötelező mező
SKVOT - ISKOLA KREATÍVOKNAK A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük, regisztrálj.