Gasztronómiai márkamenedzsment — online képzés | SKVOT

Élő, online kurzus

12 ÍNYCSIKLANDOZÓ ALKALOM

GASZTRONÓMIAI
MÁRKAMENEDZSMENT

JANCSA JANI

TÁRSTULAJDONOS
@ BAMBA MARHA BURGER BÁR
@ DONNA MAMMA PIZZA NAPOLETANA
@ HOPPÁ! BISTRO
6. augusztus
17. szeptember

„Ha van egy jó helyszín, egy izgalmas menüsor és felkészült a személyzet is, akkor a hely úgyis eladja majd magát” – így gondolkodott a nyitás előtt sok, mára már csődbe ment étterem tulajdonosa. Egy gasztromárkát felépíteni ugyanis nem ennyire egyszerű.

Egy gasztronómiai vállalkozás sikerében legalább akkora szerepe van a piackutatásnak, a marketingstratégiának vagy éppen a gyümölcsöző partneri kapcsolatoknak, mint a főzőtudásnak.

 

Ezen a kurzuson egy olyan szakembertől sajátíthatod el a gasztroprojektek felépítéséhez szükséges technikákat, aki saját maga is több, sikeres étteremlánccal rendelkezik. Tőle megtudhatod, milyen egy profi arculat, hogyan tűnj ki a versenytársak közül, sőt, azt is, hogy mi a teendő krízishelyzetekben.

 

A 6 hetes kurzus végére átfogó elméleti és gyakorlati szaktudással felvértezve készen állsz majd arra, hogy magabiztosan alkoss vonzó és autentikus gasztrokoncepciókat, vagy új lendületet adj a saját márkádnak.

REGISZTRÁLOK
6. AUGUSZTUS
17. SZEPTEMBER

JANCSA JANI

GASZTROBLOGGER, KULINÁRIS VEZETŐ, ÉTTEREMTULAJDONOS
Karrierváltó közgazdász, aki még a multinál töltött napjai alatt fedezte fel a gasztronómia világának ízeit, és egyszerű hobbiból a magyarországi street food kultúra egyik jellegzetes arcává vált.
Több mint egy évtizednyi tapasztalattal rendelkező gasztroblogger, kulináris szakértő, tartalomgyártó és street food szakértő, a Bamba Marha Burger Bár, a Donna Mamma Pizza Napoletana, valamint a Hoppá! Bistro társalapítója és -tulajdonosa.
2011-ben elindította a Burger Blogot, ami meghatározó szerepet töltött be a magyarországi burgerforradalom alakulásában. 2014-től belekezdett az online és offline tartalomgyártásba, 2018-ban pedig megjelent első könyve, A Nagy Burger Könyv.
Számos színpadi felkérést (Gourmet Fesztivál, Konyhakiállítás, Hamburger Day) és szakmai rendezvényt (Az ország burgere, Tabasco Burger bemutató) tudhat a háta mögött, több ízben kereskedelmi tévék burgerekkel kapcsolatos műsoraiban is szerepelt.
Két évig az ország legnagyobb főzőiskolájában heti szinten teltházas kurzusok fűződtek a nevéhez.
Sikeres étteremláncai mellett jelenleg is aktív tartalomgyártó, Facebook-, Instagram- és YouTube-felületeinek célja megmutatni, hol lehet a legjobbakat enni, illetve hogyan lehet mindezt otthon egyszerűen, gyorsan, mégis profi végeredménnyel elkészíteni.

KINEK AJÁNLJUK?

Laikus ínyencek, pályakezdők és karrierváltók Ha a gasztronómia iránti szenvedélyedből egy új karriert és sikeres vállalkozást szeretnél építeni, akkor megkapod azt az elméleti és gyakorlati szaktudást, amivel magabiztosan tudsz elhelyezkedni a gasztromárka-menedzsment világában, legyen szó akár saját arculat kialakításáról vagy sikeres állásinterjúról.
Tulajdonosok,
illetve
alapítók
Akár már meglévő gasztrovállalkozás tulajdonosa vagy, akár tervezel egyet a jövőben, a képzésen teljes útmutatót kapsz a legapróbb részletek kidolgozásához is a vonzó arculat és marketingstratégia építésétől kezdve a partnerkommunikáción át a hullámvölgyek menedzsmentjéig.
Marketing-, kommunikációs és márkamenedzserek Ha a karriered gasztronómiai irányba szeretnéd terelni, vagy bővíteni akarod a szakmai repertoárodat, akkor a kurzus során átfogó képet nyersz e különleges receptet igénylő terület minden speciális aspektusáról, friss szempontokkal gazdagítod a szaktudásodat és sikeresen irányítod majd egy gasztromárka marketing- és kommunikációs stratégiáját.

Program

A KURZUS UTÁN

KÉSZSÉGEK A kezdeti lépésektől átlátod, hogyan építs fel egy sikeres üzleti tervet és hatékony B2C/B2B-marketingstratégiát, azonosítani tudod a projekt gyenge pontjait, és tudatosan alakítasz ki egy fenntartható gasztromárkát, ami autentikus, szerethető és magas színvonalat képvisel.
SZAKMA ÉS PORTFÓLIÓ A legjobb tárgyalási és árazási praktikákkal építesz ügyfélkapcsolatot, a kisujjadban lesznek a legfontosabb termékfejlesztési és bővítési szempontok, és össze tudsz állítani akár több étteremre is kiterjedő, ütős gasztroportfóliót.
KARRIER Pontosan tisztában leszel a gasztronómiai márkamenedzser szerepével és felelősségi köreivel, fel tudod ismerni a piac kínálta lehetőségeket, és akár munkavállalóként, akár saját vállalkozásodban magabiztosan alkotsz jövedelmező és profi gasztrokoncepciókat.
GASZTRONÓMIAI MÁRKAMENEDZSMENT
6. AUGUSZTUS
17. SZEPTEMBER
REGISZTRÁLOK
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj.
Kötelező mező
SKVOT - ISKOLA KREATÍVOKNAK A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük, regisztrálj.