Élő, online kurzus
12 ÍNYCSIKLANDOZÓ ALKALOMGASZTRONÓMIAI
MÁRKAMENEDZSMENT
JANCSA JANI
TÁRSTULAJDONOS@ BAMBA MARHA BURGER BÁR
@ DONNA MAMMA PIZZA NAPOLETANA
@ HOPPÁ! BISTRO
HAMAROSAN
„Ha van egy jó helyszín, egy izgalmas menüsor és felkészült a személyzet is, akkor a hely úgyis eladja majd magát” – így gondolkodott a nyitás előtt sok, mára már csődbe ment étterem tulajdonosa. Egy gasztromárkát felépíteni ugyanis nem ennyire egyszerű.
Egy gasztronómiai vállalkozás sikerében legalább akkora szerepe van a piackutatásnak, a marketingstratégiának vagy éppen a gyümölcsöző partneri kapcsolatoknak, mint a főzőtudásnak.
Ezen a kurzuson egy olyan szakembertől sajátíthatod el a gasztroprojektek felépítéséhez szükséges technikákat, aki saját maga is több, sikeres étteremlánccal rendelkezik. Tőle megtudhatod, milyen egy profi arculat, hogyan tűnj ki a versenytársak közül, sőt, azt is, hogy mi a teendő krízishelyzetekben.
A 6 hetes kurzus végére átfogó elméleti és gyakorlati szaktudással felvértezve készen állsz majd arra, hogy magabiztosan alkoss vonzó és autentikus gasztrokoncepciókat, vagy új lendületet adj a saját márkádnak.
JANCSA JANI
GASZTROBLOGGER, KULINÁRIS VEZETŐ, ÉTTEREMTULAJDONOSKarrierváltó közgazdász, aki még a multinál töltött napjai alatt fedezte fel a gasztronómia világának ízeit, és egyszerű hobbiból a magyarországi street food kultúra egyik jellegzetes arcává vált.
Több mint egy évtizednyi tapasztalattal rendelkező gasztroblogger, kulináris szakértő, tartalomgyártó és street food szakértő, a Bamba Marha Burger Bár, a Donna Mamma Pizza Napoletana, valamint a Hoppá! Bistro társalapítója és -tulajdonosa.
2011-ben elindította a Burger Blogot, ami meghatározó szerepet töltött be a magyarországi burgerforradalom alakulásában. 2014-től belekezdett az online és offline tartalomgyártásba, 2018-ban pedig megjelent első könyve, A Nagy Burger Könyv.
Számos színpadi felkérést (Gourmet Fesztivál, Konyhakiállítás, Hamburger Day) és szakmai rendezvényt (Az ország burgere, Tabasco Burger bemutató) tudhat a háta mögött, több ízben kereskedelmi tévék burgerekkel kapcsolatos műsoraiban is szerepelt.
Két évig az ország legnagyobb főzőiskolájában heti szinten teltházas kurzusok fűződtek a nevéhez.
Sikeres étteremláncai mellett jelenleg is aktív tartalomgyártó, Facebook-, Instagram- és YouTube-felületeinek célja megmutatni, hol lehet a legjobbakat enni, illetve hogyan lehet mindezt otthon egyszerűen, gyorsan, mégis profi végeredménnyel elkészíteni.
KINEK AJÁNLJUK?
Laikus ínyencek, pályakezdők és karrierváltók Ha a gasztronómia iránti szenvedélyedből egy új karriert és sikeres vállalkozást szeretnél építeni, akkor megkapod azt az elméleti és gyakorlati szaktudást, amivel magabiztosan tudsz elhelyezkedni a gasztromárka-menedzsment világában, legyen szó akár saját arculat kialakításáról vagy sikeres állásinterjúról.
Tulajdonosok,
illetve
alapítók Akár már meglévő gasztrovállalkozás tulajdonosa vagy, akár tervezel egyet a jövőben, a képzésen teljes útmutatót kapsz a legapróbb részletek kidolgozásához is a vonzó arculat és marketingstratégia építésétől kezdve a partnerkommunikáción át a hullámvölgyek menedzsmentjéig.
illetve
alapítók Akár már meglévő gasztrovállalkozás tulajdonosa vagy, akár tervezel egyet a jövőben, a képzésen teljes útmutatót kapsz a legapróbb részletek kidolgozásához is a vonzó arculat és marketingstratégia építésétől kezdve a partnerkommunikáción át a hullámvölgyek menedzsmentjéig.
Marketing-, kommunikációs és márkamenedzserek Ha a karriered gasztronómiai irányba szeretnéd terelni, vagy bővíteni akarod a szakmai repertoárodat, akkor a kurzus során átfogó képet nyersz e különleges receptet igénylő terület minden speciális aspektusáról, friss szempontokkal gazdagítod a szaktudásodat és sikeresen irányítod majd egy gasztromárka marketing- és kommunikációs stratégiáját.
Program
BEVEZETÉS A MÁRKAMENEDZSMENT VILÁGÁBA
- Szerep, miért szükséges
- A branding fontossága a gasztronómiában
- Trendek és kihívások
- Sikeres (magyar) brand „esettanulmányok”
A GASZTRONÓMIAI MÁRKAMENEDZSER SZEREPE
- Vélt vagy valós szerep?
- A stratégia megalkotása
- Termékfejlesztés és -bevezetés
- Együttműködés: sales, marketing, üzemeltetés, kreatív team
- Partnerek és vevők kezelése, elégedettség
- Iparági trendek figyelése
A PROJEKT KIDOLGOZÁSA: KONCEPCIÓ, CÉLOK, BÜDZSÉ
- Brandpozicionálás
- Piackutatás
- Üzleti terv
- Koncepció
- A leendő vendégek analizálása, profilok, célpiac, szegmensek, buyer persona
- A brand célja, értékei, hívószava
- A brand kommunikálása
- Innovációk, trendek, veszélyek
- SWOT-elemzés, MVP
- Tesztelés
MARKETINGSTRATÉGIÁK ÉS ARCULATÉPÍTÉS A GASZTRONÓMIÁBAN
- Egyediség (unique selling point)
- Logó, vizualitás, arculat, színek, tipográfia
- Brand book
- Stratégia megalkotása
- Klasszikus vs. digitális csatornák
- Elköteleződést segítő tartalmak, storytelling
- Interakcióra buzdító tartalmak
- Az online marketing nehézségei
FENNTARTHATÓ GASZTRONÓMIA
- A fenntarthatóság megértése
- Csomagolás, ellátásilánc- és ároptimalizálás
- Helyi és szezonális termékek
- Növényi alapú alternatívák
- Hulladék- és selejtcsökkentés
- Energiahatékonyság
- A vendégek tanítása
- Folyamatos fejlesztés
EGYÜTTMŰKÖDÉS ÉS RENDEZVÉNYSZERVEZÉS
- Partnerségek létrejötte és pozitív hatása, jobb láthatóság
- A megfelelő partner kiválasztása
- Co-branding
- Rendezvények: igen vagy nem?
- Szponzorációk
- Food truck, megjelenés
TERMÉKFEJLESZTÉS
- Piackutatás
- Ötletek és validálásuk
- Innováció
- Megvalósíthatóság és fenntarthatóság
- Költségelemzés és megvalósíthatóság
- Brandbe való beilleszthetőség
- Marketingstratégia
- Visszajelzések és javítások
TÁRGYALÁSI ÉS ELADÁSI MÓDSZEREK
- Kapcsolatok kialakítása és kezelése
- Kutatás
- Célok lefektetése
- Hatékony, tiszta, nyílt kommunikáció
- Árazási stratégiák, pszichológia
- Tárgyalási stratégiák, nehézségek, célok elérése
EFFEKTÍV VENDÉG- ÉS PARTNERKOMMUNIKÁCIÓ
- Reputációmenedzsment
- Kríziskommunikáció, sablonok
- A negatív visszajelzések kezelése
- Pozitív brandimidzs fennntartása
- A visszajelzés mint termékfejlesztés
- A brand védelme a nyilvánosság előtt
ONLINE JELENLÉT ÉS A PIKÁNS PORTFÓLIÓ TITKA
- Digitális platformok és használatuk (social media, Pinterest, food delivery)
- Honlap, SEO
- Influenszermarketing
- Portfólióépítési praktikák
MEGNYITOTTUNK – HOGYAN TOVÁBB?
- Nyitás, várt/valós eredmények
- Rapid beavatkozás, negatív/pozitív hullámok kezelése
- Fontos mérőszámok a brand teljesítményére nézve
- Adatvezérelt eredmények és döntések
- Rövid, közép és hosszú távú stratégia
- Trendek figyelése
Kérdezz-felelek, esettanulmányok
- Jó gyakorlatok, praktikák
- Kurzuszárás: vélemények, kérdezz-felelek, búcsú
A TELJES PROGRAM MEGJELENÍTÉSE
A KURZUS UTÁN
KÉSZSÉGEK A kezdeti lépésektől átlátod, hogyan építs fel egy sikeres üzleti tervet és hatékony B2C/B2B-marketingstratégiát, azonosítani tudod a projekt gyenge pontjait, és tudatosan alakítasz ki egy fenntartható gasztromárkát, ami autentikus, szerethető és magas színvonalat képvisel.
SZAKMA ÉS PORTFÓLIÓ A legjobb tárgyalási és árazási praktikákkal építesz ügyfélkapcsolatot, a kisujjadban lesznek a legfontosabb termékfejlesztési és bővítési szempontok, és össze tudsz állítani akár több étteremre is kiterjedő, ütős gasztroportfóliót.
KARRIER Pontosan tisztában leszel a gasztronómiai márkamenedzser szerepével és felelősségi köreivel, fel tudod ismerni a piac kínálta lehetőségeket, és akár munkavállalóként, akár saját vállalkozásodban magabiztosan alkotsz jövedelmező és profi gasztrokoncepciókat.
GASZTRONÓMIAI MÁRKAMENEDZSMENT
REGISZTRÁLOK
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj.
SKVOT - ISKOLA KREATÍVOKNAK A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük, regisztrálj.