ÉLŐ, ONLINE KURZUS
COPYWRITING
Írni mindenki tud, de hatékonysággal kevesen. Tanuld meg, hogyan állítsd csatasorba a szavakat úgy, hogy elérd velük a célodat!
Azt mondják, szövegírónak lenni egyszerű. Az ember kitalál valami frappáns szöveget, leírja, és készen is van. Azaz így lenne ez egy ideális világban… a valóságban viszont értened kell, mitől lesz a szöveged egyedi, mire vágyik az ügyfél, mi fér bele egy márka imidzsébe – és ennek a megtanulásához bizony sok idő, és pár ezer visszaküldött draft szükséges.
De törvényszerű az, hogy ennek így kell lennie? Még jó, hogy nem!
Megtanítunk headline-okat, scripteket, social media posztokat írni. Elmagyarázzuk, hogyan működik egy ügynökség, és ez még nem minden: tudni fogod azt is, honnan jönnek az eredeti ötletek, és hogy milyen forrásokat használj inspiráció gyanánt.
TÓTH ZSÓFI
Copywriter
Kinek ajánljuk a kurzust?
Tartalomgyártók és marketingesek,
akik szeretnének elmerülni az üzleti célú szövegírás világában, hogy így váljanak sokoldalúbbá. Hiába kutatsz, targetálsz és hirdetsz, ha a szöveg nem jó. Mi megmutatjuk, mitől lesz az!Pályakezdő szövegírók,
akik szeretnének egy ügynökségnél, cégnél vagy freelancerként karriert építeni és ehhez megtanulni a szakma alapjait. Megtanítunk, hogyan tedd meg az első lépéseket magabiztosan és céltudatosan!Vállalkozók,
akik szeretnék minőségi szövegekkel, hitelesen bemutatni a termékeiket és új vásárlókat vonzanának be. Tudd meg, milyen az a szöveg, ami aranyat ér!Program
- Kik dolgoznak egy klasszikus reklámkészítési folyamatban?
- Kik dolgoznak ebben a folyamatban ügynökségnél, ügyfélnél vagy egy mikrovállalkozásban?
- Mit csinál egy szövegíró?
- Mi az a brief, és hogyan értelmezzük?
- Szövegírói karrierutak
- Ki a célközönség?
- Hogyan ismerd meg őt?
- Hogyan szólítsd meg és hol?
- Milyen egy jó márkanév?
- Mi a jó szlogen dolga?
- Hogyan segíti a márkanév és a szlogen egy ütős logó létrejöttét?
- Milyen hirdetési felületek léteznek?
- Nagytotál: az online és offline felületek áttekintése
- Milyen sajátosságaik vannak?
- Milyen kreatív technikák léteznek?
- Ismerd fel és építkezz egy-egy gyakori reklámstílusból!
- Inspirálódj, mint a nagyok!
- Mik a social media szövegírás alapszabályai?
- Milyen influencereket és mikor érdemes bevonni?
- Branded content: építs tartalmat online!
- Hogyan használjuk a #hashtageket?
- Hogy alakul egy reklámfilm élete?
- Hogyan készül a storyboard?
- Milyen reklámfilmek vannak?
- Miben más egy online film, mint egy tv spot?
- Hogyan helyezzük el a terméket egy nem szokványos reklámban?
- Hogyan tedd össze a CV-d?
- Az ügynökségi vagy a freelancer életmód való neked?
- Hogyan add elő az ötleteid?
- Hol építs kapcsolati hálózatot, és hogy tedd le a névjegyed?
- Hogyan tartsd meg az ügyfeleid?
- Milyen alkalmazásokat, szoftvereket használj?
- Inspiráló és szokatlan megoldások
- Hogyan „lépj ki a dobozból”, amikor gondolkodsz?
- És hogyan ne…
- Vendégünk egy kreatív igazgató lesz, témáink pedig:
- Hogyan kopogtass be egy reklámügynökséghez?
- Milyen elvárások vannak egy nullkilométeres szövegíróval szemben?
- Milyen képességeket keres egy szövegíróban a leendő főnöke?
- Melyek a hazai reklámos trendek?
- Mit kínál a reklámszakma hosszú távon?
- Házi feladatok értékelése
- Pontosság: hogyan fejleszd a time managemented?
- „Csináld egyszer, csináld jól”
- 10-ből 1 ötlet valósul meg – hogyan lépj túl azon, ha nem a te ötleted nyer?
- Kérdéses pontok megvitatása
- Kötetlen beszélgetés
- Iránymutatás a hallgatók által hozott témákban