ÉLŐ, ONLINE KURZUS
COPYWRITING
TÓTH ZSÓFI
SENIORITA COPYWRITER9. JANUÁR
15. FEBRUÁR

Írni mindenki tud, de hatékonysággal kevesen. Tanuld meg, hogyan állítsd csatasorba a szavakat úgy, hogy elérd velük a célodat!
Azt mondják, szövegírónak lenni egyszerű. Az ember kitalál valami frappáns szöveget, leírja, és készen is van. Azaz így lenne ez egy ideális világban… a valóságban viszont értened kell, mitől lesz a szöveged egyedi, mire vágyik az ügyfél, mi fér bele egy márka imidzsébe – és ennek a megtanulásához bizony sok idő, és pár ezer visszaküldött draft szükséges.
De törvényszerű az, hogy ennek így kell lennie? Még jó, hogy nem!
Megtanítunk headline-okat, scripteket, social media posztokat írni. Elmagyarázzuk, hogyan működik egy ügynökség, és ez még nem minden: tudni fogod azt is, honnan jönnek az eredeti ötletek, és hogy milyen forrásokat használj inspiráció gyanánt.
REGISZTRÁLOK
9. JANUÁR
15. FEBRUÁR
TÓTH ZSÓFI
CopywriterÜgynökségi karrierje során csapatban hét díjat nyert az Arany Pengén, emellett két Lollipop-díjat, két Content Marketing Awardot és három Digital Media Best Practice díjat is bezsebelt a Fanta, Nescafé, Vodafone, Yellowroad és Coca-Cola márkáknak készített munkákkal.
Az ACG, az Artificial Group, a VMLY&R Hungary és a Café Communications korábbi munkatársaként többek között olyan márkák reklámszövegein dolgozott, mint az OTP Bank, a Telekom, a Cinema City, a Kifli.hu vagy a Dreher.
A reklámszövegírás mellett írt magazin- és újságcikkeket, szerkesztett podcastet és televíziós dokumentumsorozatot (Tabukról tabuk nélkül), valamint előadott a TEDxYouth-on is.
Jelenleg szabadúszó szövegíróként olyan márkákkal működik együtt, mint a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem vagy a Highlights of Hungary.
Több mint egy évtizednyi tapasztalattal rendelkező, többszörösen díjnyertes copywriter a reklám- és médiaszektorban.








Kinek ajánljuk a kurzust?
Tartalomgyártók és marketingesek, akik szeretnének elmerülni az üzleti célú szövegírás világában, hogy így váljanak sokoldalúbbá. Hiába kutatsz, targetálsz és hirdetsz, ha a szöveg nem jó. Mi megmutatjuk, mitől lesz az!
Pályakezdő szövegírók, akik szeretnének egy ügynökségnél, cégnél vagy freelancerként karriert építeni és ehhez megtanulni a szakma alapjait. Megtanítunk, hogyan tedd meg az első lépéseket magabiztosan és céltudatosan!
Vállalkozók, akik szeretnék minőségi szövegekkel, hitelesen bemutatni a termékeiket és új vásárlókat vonzanának be. Tudd meg, milyen az a szöveg, ami aranyat ér!
Program
01.09. KEDD 18.00
A szövegírói munkafolyamat: a brieftől a kész termékig
- Kik dolgoznak egy klasszikus reklámkészítési folyamatban?
- Kik dolgoznak ebben a folyamatban ügynökségnél, ügyfélnél vagy egy mikrovállalkozásban?
- Mit csinál egy szövegíró?
- Mi az a brief, és hogyan értelmezzük?
- Szövegírói karrierutak
01.11. CSÜTÖRTÖK 18:00
Ügyfélperszónák és márkahangnem
- Ki a célközönség?
- Hogyan ismerd meg őt?
- Hogyan szólítsd meg és hol?
01.16. KEDD 18.00
Márkanév és a szlogen
- Milyen egy jó márkanév?
- Mi a jó szlogen dolga?
- Hogyan segíti a márkanév és a szlogen egy ütős logó létrejöttét?
01.18. CSÜTÖRTÖK 18.00
Hirdetési eszközök
- Milyen hirdetési felületek léteznek?
- Nagytotál: az online és offline felületek áttekintése
- Milyen sajátosságaik vannak?
01.23. KEDD 18.00
Ötletgenerálás és kreatív módszertanok
- Milyen kreatív technikák léteznek?
- Ismerd fel és építkezz egy-egy gyakori reklámstílusból!
- Inspirálódj, mint a nagyok!
01.25. CSÜTÖRTÖK 18.00
Social media szövegírás és influencer marketing
- Mik a social media szövegírás alapszabályai?
- Milyen influencereket és mikor érdemes bevonni?
- Branded content: építs tartalmat online!
- Hogyan használjuk a #hashtageket?
01.30. KEDD 18.00
Filmscriptírás
- Hogy alakul egy reklámfilm élete?
- Hogyan készül a storyboard?
- Milyen reklámfilmek vannak?
- Miben más egy online film, mint egy tv spot?
- Hogyan helyezzük el a terméket egy nem szokványos reklámban?
02.01. CSÜTÖRTÖK 18.00
Soft skillek
- Hogyan tedd össze a CV-d?
- Az ügynökségi vagy a freelancer életmód való neked?
- Hogyan add elő az ötleteid?
- Hol építs kapcsolati hálózatot, és hogy tedd le a névjegyed?
- Hogyan tartsd meg az ügyfeleid?
- Milyen alkalmazásokat, szoftvereket használj?
02.06. KEDD 18.00
Esettanulmányok: Rendhagyó ötletek, nagy sikerek
- Inspiráló és szokatlan megoldások
- Hogyan „lépj ki a dobozból”, amikor gondolkodsz?
- És hogyan ne…
02.08. CSÜTÖRTÖK 18.00
Beszélgetés egy vendégelőadóval
- Vendégünk egy kreatív igazgató lesz, témáink pedig:
- Hogyan kopogtass be egy reklámügynökséghez?
- Milyen elvárások vannak egy nullkilométeres szövegíróval szemben?
- Milyen képességeket keres egy szövegíróban a leendő főnöke?
- Melyek a hazai reklámos trendek?
- Mit kínál a reklámszakma hosszú távon?
02.13. KEDD 18.00
A kurzusprojektek értékelése, gyakori szövegírói hibák
- Házi feladatok értékelése
- Pontosság: hogyan fejleszd a time managemented?
- „Csináld egyszer, csináld jól”
- 10-ből 1 ötlet valósul meg – hogyan lépj túl azon, ha nem a te ötleted nyer?
02.15. CSÜTÖRTÖK 18.00
Kérdezz-felelek
- Kérdéses pontok megvitatása
- Kötetlen beszélgetés
- Iránymutatás a hallgatók által hozott témákban
A TELJES PROGRAM MEGJELENÍTÉSE
KORÁBBI RÉSZTVEVŐINK MONDTÁK
H. Vivien „Nagyon jól összegereblyézed a sok ismeretanyagot a fejemben, pedig praktizáló szövegíróként mindenhonnan szívom magamba a tudást. Én csak miattad vagyok itt, hiteles vagy a szememben szakmailag és szimpatikus a stílusod.”
Dr. K. Kitti „Nagyon jól strukturáltak az előadások, rendkívül inspirálónak tartom Zsófit, ahogy azt is, hogy ilyen színes a társaság.”
Sz. Judit „Már most érzem, hogy tényleg hasznos tudás, amit Zsófi átad. Mintha gyakornok lennék egy cégnél — valós információk, gyakorlati tudás, rengeteg jó tanács. Felkészült, alapos, mindenre konstruktív választ ad, és segítőkész.”
L. Máté „Az írás az életem része, szeretném továbbvinni a karrieremben. A kézzelfogható tudás, amit kaptam, igazán hasznos volt. A tananyag remekül összeállított, a struktúra jól felépített, és Zsófi a reklámszövegek terén hazai pályán mozog.”
Sz. Gergő „Más irányba szerettem volna nyitni, mint amit eddig csináltam, és már kaptam is egy állásajánlatot copywriterként és ma voltam bent aláírni a szerződést.”
F. Kata „Sokkal többet adott, mint gondoltam, azt hittem száraz írói tudást kapok, de ezen jóval túlmutatott. Mindkét vállalkozásomban tudom kamatoztatni a tanultakat.”
A kurzus után
SKILLEK Megtanulod a copywriting kulcsfogalmait, koncepcióit és eszközeit. Tudni fogod azt is, honnan jönnek az eredeti ötletek, és hogy milyen forrásokat használj inspiráció gyanánt.
SZAKMA Megérted a reklámok és az ügynökségek összetett működését. Megtanulod, mit csinál a szövegíró, és azt is, hogy a feladatkörei hogyan kapcsolódnak az ügynökség többi dolgozójának a munkájához.
KARRIER Hogy könnyebben megtalálhasd az álommunkádat, a kurzus végére összeállítasz majd egy portfóliót is – ebben pedig az oktató is segítségedre lesz tanácsaival, észrevételeivel.
COPYWRITING
9. JANUÁR
15. FEBRUÁR
REGISZTRÁLOK
A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük, regisztrálj.
SKVOT - ISKOLA KREATÍVOKNAK A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj.