Művészetmenedzsment — online kurzus | SKVOT

ÉLŐ, ONLINE KURZUS

12 ALKALOM

MŰVÉSZET-
MENEDZSMENT

Molnár S. Szonja

kurátor, dizájner társalapító
@ LAVOR Collective
22. augusztus
8. október
A művészeti menedzser a művészeti projektek mozgatórugója.
Ő az, aki összehozza a művészetet az üzleti világgal, felkutatja az együttműködési lehetőségeket, majd az ötletfázistól a megvalósításig kézben tartja a folyamatokat és a stakeholdereket.

A kurzus során megismered a kortárs művészetek elméleti és gazdasági szempontjait, és megtanulod, hogyan indítsd el és koordináld a saját művészeti projektjeidet. Teremts a közönségnek maradandó művészeti értéket, a művészeknek elismerést és kompenzációt, magadnak pedig sikeres művészeti projekteket!
REGISZTRÁLOK
22. AUGUSZTUS
8. OKTÓBER

MOLNÁR S. SZONJA

25 évesen megalapította saját kortárs galériáját, a LAVOR Collective -et, amely tavaly ünnepelte az 5 éves fennállását. A galéria újradefiniálta és visszahozta a köztudatba a művészeti szalon fogalmát.
Mesterdiploma-munkájával – mely egy 2050-re tervezett 25 000 nm-es multifunkciós épületegyüttes volt – elnyerte a Magyar Építész Kamara és Építőművészek Szövetsége diplomadíját Belsőépítész kategóriában.
Csapatban 2 díjat is nyert: a Pixel Perfect Awardson aranyat, a Yettel Alt Text kampányával és az Unbreakable Traditionszel egy Bronz Pengét.
2021-ben a TEDxYouth színpadán a művészet jelenkori szerepére és az absztrakt gondolkodás jövőbeli jelentőségére hívta fel a figyelmet.
Az elmúlt 5 év alatt olyan brandekkel alakított ki együttműködéseket, mint a Roadster, a S/alon Budapest, a Solinfo, a Basic Collection, a Hendrick’s Gin, a The Botanist, a Cointreau, a Metaxa vagy a Bortársaság.
2020-ban a koronavírus-járvány alatt Európa egyik legnagyobb online kreatív versenyén Branded Content kategóriában nyert díjat a Fiat Chrysler Automobiles post-covid kereskedelmi stratégiájának új perspektívába helyezésével.
Egy rövid kitekintéssel a reklámszakmába az Artificial Groupnál töltött idő alatt olyan márkákkal dolgozott, mint a Yettel, az RTL, a MOL, a Foodpanda, a Lidl, a Volkswagen és a Budapest Airport.
Olyan magazinok számoltak be művészeti szalonjának működéséről, mint az Artmagazin, az ArtIsBusiness, az Artnews, a Tiszatáj, a Kultúra.hu, a Punkt, a Kulter, az Ikon vagy a Welovebudapest.

Az oktató válogatott munkái

KINEK AJÁNLJUK A KURZUST?

Kreatív és kulturális szakemberek Akár művészként, akár kulturális vagy kreatív szakemberként szeretnél érvényesülni, a kurzus végeztével birtokában leszel azoknak a skilleknek, amelyek segítségével sikeres szabadúszóvá válhatsz, korlátok nélkül kiélheted kreativitásodat, és a munkád során szintetizálni tudod a különböző művészeti ágakat.
Márkamenedzserek és marketingesek Megtanulod művészetbe csomagolni a brandet, amelyhez szorosan kötődik majd a közönséged, és olyan kreatív kampányokat és PR-projekteket tervezel, amelyek növelik a márkaértéket.
Cégvezetők, tulajdonosok Megismered az eszközöket, amelyek segítségével a művészeten keresztül növelheted a vállalkozásod értékét, mindig egy lépéssel versenytársaid előtt járhatsz, és emberarcúvá teheted a cég tevékenységét.

Program

A KURZUS UTÁN

Szektor Feltárul előtted a kortárs művészeti világ bonyolult szövedéke. Lerántjuk a leplet a titkokról, megismered az iparág működését, és megtudod, hogyan igazodj ki a művészet útvesztőiben.
Szintetizálás Képessé válsz arra, hogy szinergiákat alakíts ki a művészeti és üzleti világ között. Hozz létre olyan együttműködéseket, melyekre az emberek felfigyelnek!
Szabadúszás A menedzsmentet könnyedén kezeled majd és önállóan is képes leszel csapatot, valamint sikeres projekteket vezetni.
MŰVÉSZET-
MENEDZSMENT
22. AUGUSZTUS
8. OKTÓBER
JELENTKEZZ A KURZUSRA!
A KURZUSSAL ÉS A RÉSZVÉTELI DÍJJAL KAPCSOLATOS BŐVEBB TÁJÉKOZTATÁSÉRT, KÉRJÜK, REGISZTRÁLJ.
Kötelező mező
SKVOT - ISKOLA KREATÍVOKNAK A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük, regisztrálj.