CONCEPT ART
Molnár Márk Concept artist, designer és art director
Sajátítsd el a concept art szoftveres eszközeit, és fejleszd profi szintre a karakter- és helyszíntervezési képességeidet!
MOLNÁR MÁRK
- Több mint 15 éve dolgozik a szakmában Concept Artistként, Designerként és Art Directorként.
- Ügyfelei között olyan nagynevű produkciós cégek találhatóak, mint a Universal, a Paramount, a Netflix, az Apple TV és az HBO.
- Olyan videójáték-fejlesztő cégekkel dolgozott együtt, mint a Bungie, az Activision, a Ubisoft és a Wizards of the Coast.
- Jelenleg saját designcégében, a Pixoloid Studiosban tölt be Art Director pozíciót.
- A videójáték- és filmipari, valamint animációs produkciókon való munkáinak köszönhetően széles körű szakmai ismeretekkel rendelkezik.
Az előadó projektjei
KINEK AJÁNLJUK A KURZUST?
Junior concept artistoknak
Az új ügyfelekhez az ütős portfólión keresztül vezet az út. A concept art kurzuson megmutatjuk, hogyan állíts fel kronológiai és fontossági sorrendet a szakma elsajátításának lépései között, a képzés során elkészített munkáid pedig a portfóliód sarokköveivé válhatnak.
Grafikusoknak és digitális illusztrátoroknak
Szeretnéd a videójáték-fejlesztés, az animáció vagy a filmprodukciós illusztráció felé terelni a karriered? Érdekel, hogyan integrálhatod a kézi rajzokat a digitális képalkotásba? Vesd be a concept art eszközeit, és illeszd be a digitális munkafolyamatokat a rutinodba!
Junior/mid-level 3D modellezőknek
Szeretnél mélyebben belelátni a tervezési folyamatokba? Jó lenne, ha nem a szoftver, hanem te alkotnád meg a képeket? Bár az automatizáció meggyorsítja a munkafolyamatokat, a kurzuson az organikus képalkotásra és a kreativitásra fókuszálunk, hogy megtalálhasd a saját alkotói stílusodat.
- Fedezd fel a Photoshop és a Blender kínálta lehetőségeket,
- adj a történeteknek vizuális keretet moodboardok és storyboardok segítségével,
- alkoss fő- és mellékkaraktereket vázlatokon és 3D modelleken keresztül,
- tervezz, textúrálj és fényelj különböző helyszíneket,
- prezentáld a sokszínű projekted, és kapj rá szakmai visszajelzést!
program
Kedd
10.15. / 18.00
- Ismerkedés
- Bemutatkozás
- Szakmai áttekintés
- A concept art használata különböző iparágakban és projektekben
- Projekttéma-választás
Csütörtök
10.17. / 18.00
- Az inspiráció- és referenciagyűjtés fontossága
- Gyűjtés különböző forrásokból
- Asszociatív gyűjtés
- Referenciák rendszerezése és megosztása
- Online boardok (pl. Miro)
Kedd
10.22. / 18.00
- Nézőpontok és kamerabeállítások
- Kompozíciós irányelvek és funkciójuk
- Absztrakt tervezés
- Vizuális narratíva és kontinuitás
- Kulcsképek szerepe
Csütörtök
10.24.
Kedd
10.29. / 18.00
- Thumbnail és sziluett fontossága
- Ikonikus karakterek alkotása
- Vázlatolás és skiccelés
Csütörtök
10.31. / 18.00
- 3D-2D workflow áttekintés
- 3D karakter generálása conceptekhez a lefektetett designok alapján
Kedd
11.05. / 18.00
- Végleges karakter- és kosztümconceptek készítése
- Fotótextúrák és festési technikák használata
- Call-out sheetek fontossága a produkció során
- Iparági különbségek
Csütörtök
11.07. / 18.00
- Történetmeséléshez szükséges assetek átgondolása és vázlatolása
- 3D Block-in használata és annak továbbdolgozása
- Blender és VR workflow
- Premade assetek használata
Kedd
11.12. / 18.00
- Előkészített tervek alapján projektspecifikus modellkönyvtár létrehozása és annak finomítása
- Esetleges plusz modellek készítése, online asset libraryk használata
Csütörtök
11.14. / 18.00
- A kurzus elején készített storyboard alapján a terek beblokkolása alap primitivekkel és az elkészített modellekkel
- Organikus elemek készítése
Kedd
11.19. / 18.00
- Fényelés HDRI hátterekkel
- Karakterek és kamerák elhelyezése
- Kompozíciók finomítása a fényelés függvényében
- Vizuális kontinuitás
Csütörtök
11.21. / 18.00
- Előregondolkodás (mit tartsunk 2D-ben, mit 3D-ben)
- Végleges kompozíciók renderelése
- Render engine-ek és beállítások
- Render passok használata
Kedd
11.26. / 18.00
- Render passok kompozitálása
- Extra textúrázás
- Plusz elemek és részletek elhelyezése
- Felülfestés és véglegesítés
Csütörtök
11.28. / 18.00
- Végleges elkészült anyagok átnézése és finomítása
- Feedback és review
- Mire figyeljünk a véglegesítésnél
- Extra fényelés és egységesítés
Kedd
12.03.
Csütörtök
12.05. / 18.00
- Végleges projektek prezentációja
- A résztvevők portfóliójának közös átnézése
- Portfólió és CV szempontok
- Mit keresnek a cégek?
- Mit néznek az art directorok?
CONCEPT ART
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj.