Hogyan legyél szabadúszó a kreatív iparban? — online kurzus | SKVOT

Élő, online kurzus

HOGYAN LEGYÉL SZABADÚSZÓ A KREATÍV IPARBAN?

Balog Peti 15 év tapasztalattal rendelkező szabadúszó
vállalkozó, marketingspecialista
olvass tovább!
[időpont]
HAMAROSAN

Kreatív szakemberként nehezen találsz ügyfeleket? Küzdesz a márkád beindításáért vagy fenntartásáért?

Ismerd meg 10 alkalmas kurzusunkon az ügyfélszerzés bevált módszereit, lásd át a freelancerré válás jogi és üzleti követelményeit, és építs ütős portfóliót!

 

Az interaktív alkalmakon tapasztalt oktatónk megtanítja neked, hogyan add el sikeresen a szolgáltatásodat. Ne mások álmaiért dolgozz, hanem a sajátodért – ugorj fejest a szabadúszásba!

A kurzus után

  • Projektmenedzsment
    • Átlátod a bejelentés, adózás, működtetés menetét,
    • ügyfélkommunikációs technikákat sajátíthatsz el,
    • megtanulod fenntartani a munka-magánélet egyensúlyát,
    • tippeket kapsz a pozitív ajánlások begyűjtéséhez.
  • Ügyfélszerzés
    • Ki tudod választani a célközönségedhez illő marketingcsatornákat,
    • elkészítesz egy ügyfélszerzési ütemtervet,
    • felkészülsz a saleshívásokra,
    • megismered a nemzetközi lehetőségeket.
  • Márkaépítés
    • Képes leszel meghatározni az ügyfélperszónádat,
    • be tudod árazni a szolgáltatásodat,
    • összeállítasz egy meggyőző portfóliót,
    • megtanulod hitelesen prezentálni magad.

Olyan kreatív szakembereknek (copywritereknek, marketingeseknek, vizuális alkotóknak) ajánljuk, akik…

  • Kezdő szabadúszók

    Kitörnél az alkalmazotti béklyókból, de nem tudod, hogyan vágj bele egy szabadúszói vállalkozás felépítésébe? Kurzusunkon a hazai és nemzetközi vállalkozásépítés minden szegmensét megismerheted a jogi kérdésektől kezdve az ügyfélszerzésen át egészen az első portfóliód felépítéséig.

  • Junior szabadúszók

    Már voltak freelance projektjeid, de még nem sikerült főállású szabadúszóvá válnod? Kurzusunkon megtanulsz kiépíteni egy olyan ügyfélszerzési rendszert, ami biztosítja, hogy a megrendeléseid forrása ne apadjon ki. Segítünk felturbózni a meglévő portfóliódat, hogy a potenciális ügyfelek számára meggyőző anyaggal és visszautasíthatatlan ajánlatokkal állhass elő.

  • Nemzetközi piacra vágynak

    Szeretnél berobbanni a nemzetközi piacra, de nem tudod, hogyan álld meg a helyed a külföldi versenytársak között, vagy hogyan értékesítsd a szolgáltatásodat? Az órákon tippeket kapsz az énmárkaépítéshez, ki tudod majd választani a számodra ideális árazási modellt, és esettanulmányokon keresztül megismered a sikeres szabadúszók trükkjeit.

Az előadóról

Balog Peti

Balog Peti

Szabadúszó szakértő és tanácsadó, vállalkozó, marketingspecialista és tartalomgyártó
A FreelancePizza és a ContentPeter márkák alapítója

  • 15 évnyi szabadúszói tapasztalattal rendelkezik, kifejezetten a kreatív szakma területén. Karrierjét szövegíróként kezdte, jelenleg szabadúszó marketingesként átfogó tartalommarketinges és automatizációs stratégiákkal segít korai stádiumú B2B és/vagy SaaS cégeknek exponenciális növekedési pályára állni ContentPeter márkája keretében.

  • Több mint 50 különböző sikeres projektet számol 4 kontinensről. Ügyfelei között szerepelt egy szingapúri központú dizájnszolgáltató, Afrika legnagyobb PR- és sajtóközlemény-ügynöksége, és egy londoni climate tech startup is. Projektjein keresztül munkái a FIFA, Canon, DHL, és a WHO döntéshozóinak asztalán is megfordultak.

  • Másfél évtized alatt digitális nomádként több mint 30 országból dolgozott, teljes mértékben megtapasztalva a helyfüggetlen munkavégzés minden előnyét és hátrányát. Élményeiről TEDx talkot is tartott 2020-ban.

  • A ContentPeter mellett jelenleg a FreelancePizza projekt keretében támogatja a legkülönfélébb területekről érkezőket szabadúszói karrierjük felépítésében – ezen tevékenysége keretében eddig több mint 1000 órányi coaching és workshop tapasztalatot szerzett. TEDx talkja nem az egyetlen előadása: hazai és nemzetközi konferenciákon rendszerességgel nyilatkozik a munka, szabadúszás és a digitalizáció jövőjéről.

Kurzusprogram

  • 01

    Mindset. A szabadúszói gondolkodásmód

    • Bevezetés a szabadúszás világába, mi kell ahhoz, hogy sikeres legyen egy szabadúszó?
    • Mi a szabadúszói gondolkodásmód?
  • 02

    Service design. A szolgáltatásod tűpontos meghatározása

    • Ki az ideális ügyfeled?
    • Mik a problémái?
    • Hogyan oldja meg ezeket a problémákat a szolgáltatásod?
  • 03

    Business design. Árazás, üzleti modell, jogi kérdések

    • Mi az órabéred? Mennyit kérj el egy-egy projektért?
    • Mennyi legyen az üzleti tartalékod?
    • Mi a helyzet az adózással?
  • 04

    Trust building. Márka- és hitelességépítés

    • Mitől lesz hiteles egy szabadúszó?
    • Hogyan prezentáld magad?
    • Első ajánlások (testimonialok) begyűjtése
  • 05

    Portfolio. Mutasd meg, mire vagy képes!

    • Hogyan építs gyors és ütős portfóliót?
    • Mitől lesz egy portfólió meggyőző?
    • Hogyan mutasd be korábbi munkáidat úgy, hogy azok minden nemükben az értékedet támasszák alá?
  • 06

    Leadgen. A rendszeres ügyfélszerzés művészete

    • Ügyfélszerzési módszerek és csatornák
    • Honnan lesz az első ügyfeled?
    • Milyen marketingcsatornákba érdemes időt fektetni?
    • Mi a helyzet a szabadúszói platformokkal (UpWork, Fiverr és társai)?
  • 07

    Sales. Hogyan pályázz meggyőzően egy projektre?

    • Hogyan készülj fel az első sales hívásodra?
    • Hogyan küldj egy ütős ajánlatot?
    • Hogyan szűrd ki a problémás ügyfeleket?
  • 08

    Project management. Hogyan vigyünk végig egy szabadúszói projektet?

    • Ügyfél onboarding
    • Az elvárások menedzselése
    • Hogyan kommunikálj az ügyfelekkel?
    • Hogyan kezeld a visszajelzéseket?
    • Mitől lesz egy ügyfél boldog?
    • Hogyan szerezz szuperpozitív ajánlásokat?
  • 09

    Balance. Szabadúszás és egyensúly

    • Helyfüggetlen munkavégzés – utazás, nomádkodás
    • A határok meghúzása ügyfelekkel
    • Hogyan legyél önmagad főnöke?
  • 10

    Case studies. Esettanulmányok, jógyakorlatok, nemzetközi kitekintés

    • Megnézünk néhány sikeres szabadúszót, ők hogyan építik fel a vállalkozásukat, és miért működik az, amit csinálnak
    • Mik a nemzetközi lehetőségek?
    • Hogyan találj magadnak követendő példákat?
    • Hová lehet fejlődni szabadúszóként?

Regisztráció


A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!

Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
 
A LABA Magyarország Oktatási Kft. nyilvántartott felnőttképzési intézmény,
amelynek nyilvántartási száma: B/2020/007050.
A jövő munkahelye ott van, ahol szeretnéd | TEDx Talk