ÉLŐ, ONLINE KURZUS
GAME DESIGN HALADÓ SZINTEN
Sylvain Jusselme
Lead Gameplay Designer@ Dragons Lake
Angol nyelvű Game design kurzus haladóknak
Sylvain vezetésével nemcsak azt tudod meg, hogyan válj sikeres game designerré, de megtanulsz víziót alkotni és vezetni egy játékfejlesztői csapatot. Részletesen megismered a projektmenedzsment és a csapatok közötti kollaboráció technikáit. Sőt, nem fog gondot okozni a piaci trendek elemzése sem. Tudni fogod, hogyan építs be gépi tanulási algoritmusokat a járékba, és hogyan vezesd be az innovációkat. Az új készségekkel felszerelkezve készen állsz majd, hogy meghódítsd a játékipart.
A game design elsajátítása olyan, mintha izgalmas küldetéseket teljesíteni egy jól kidolgozott és szórakoztató játékban: új skillekre teszel szert, gyakorolsz, bővíted a portfóliódat, de ami a legfontosabb, hogy megismered a piacvezető technikákat egy olyan veterántól, aki együtt dolgozott a Remedy Entertainmenttel, a Ubisofttal, az EA-vel és a Gamelofttal.
Angol nyelvű kurzus
Sylvain Jusselme
Lead Gameplay Designer @ Dragons LakeProgram
- Hogyan teremt élményt egy game designer?
- Pszichológia és antropológia a game designban
- Workshop: brainstorming 101 – Tervezzünk egy izgalmas játékkoncepciót!
- A játékosfókuszú game design alapszabályai és módszertanai
- A piac és a játékosok preferenciáinak elemzése
- Hogyan szabjuk a designt a különböző játékosprofilokra?
- Felhasználói élmény tervezése a játékban
- A játékmechanizmusok és a storytelling egyensúlya
- Workshop: Fejleszd a UX designt egy szabadon választott játékban!
- Haladó játékmechanizmusok és -rendszerek
- A játékelemek finomhangolása és egyensúlyban tartása
- Esettanulmány elemzése egy szabadon választott játékról
- Módszerek prototipizáláshoz és teszteléshez
- Objektumok véletlenszerű generálása, és az egyensúly fenntartása
- Dinamikus küldetésrendszerek létrehozása
- Esettanulmányok sikeres játékinnovációkról
- Neurális hálózatok a gaming AI-ban
- Gépi tanulási algoritmusok az NPC-k tervezésében
- Dynamic pathfinding és navigation mesh generation
- Viselkedési modellek és döntéshozatali rendszerek
- AI-integráció multiplayer környezetben
- Narratív struktúrák és technikák
- Hogyan készítsünk magával ragadó karaktereket és dialógusokat?
- Interaktív storytelling és játékosközpontú narratívák
- Pályatervezési technikák
- Storytelling a játékkörnyezet és a világ felépítésében
- Projektmenedzsment-technikák és -stratégiák a játékfejlesztésben
- Kollaborációs stratégiák
- Hatékony kommunikáció a játékfejlesztői csapatban
- Csoportmunka
- Konzultációs alkalom
- Discord chat
- A problémás területek megvitatása
- Kérdések és konzultáció
- Visszajelzés
- Finanszírozás és erőforrás-allokáció
- Kockázatmenedzsment és kockázatcsökkentési stratégiák
- Milyen GDC-forrásokat és szakmai konferenciákat kövess?
- Workshop: Vizsgáljuk meg a legsikeresebb játékkiadásokat!
- VR, AR és további úttörő technológiák
- Hogyan alkalmazkodj a gyorsan fejlődő platformokhoz, mint a mobilalkalmazások és a cloud gaming?
- Tervezzünk egy szemet gyönyörködtető világot!
- Karrierlehetőségek a játékiparban
- Hogyan építs kapcsolatokat?
- Kérdezz-felelek
- Bemutatod a saját elkészült játékodat, és konstruktív visszajelzést kapsz az előadótól és a résztvevőktől
AMIRŐL TANULNI FOGSZ
skillek A 16 alkalom során a portfóliód komoly, új elemekkel fogod bővíteni. A nulláról elkészítesz egy játékprototípust részletesen kidolgozott játékmechanikával, és legalább egy, teljesen végigjátszható pályával. A feladatokon keresztül áttekintést kapsz a játékfejlesztési projekt minden folyamatáról, és új perspektívából elemzed majd a legfrissebb játékkiadásokat.