Élő, online kurzus
8 alkalomA HOME STAGING ALAPJAI
A KURZUSRÓL
A home staging szakértője egyedülálló hídként szolgál az ingatlanpiac és a designvilág között, felismerve és kiaknázva azokat a lehetőségeket, amik az ingatlanok értékét jelentősen növelhetik. Az ötletalkotástól a megvalósításig ő irányítja a folyamatot, figyelembe véve az ingatlan piaci potenciálját, így az ingatlanok gyorsabban találnak vevőre és magasabb áron kelnek el, maximális hasznot hozva a tulajdonosnak.
A kurzusunkon átfogó betekintést nyújtunk a home staging világába, bemutatva az ingatlanpiac aktuális trendjeit és a design alapelveit. Megtanulod, hogyan viheted sikerre a saját projektjeidet, és megismerkedhetsz azokkal a stratégiákkal és iparági jó gyakorlatokkal, amelyekkel kiemelkedhetsz a home staging szakemberek között.
BÁLINT ESZTER
LAKBERENDEZŐ, TERVEZŐ ALAPÍTÓ @ Health-Wise-LivingKINEK AJÁNLJUK?
közvetítőknek, -tulajdonosoknak
és -befektetőknek, akik szeretnék a home staging segítségével gördülékenyebbé és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatot. Végezd költséghatékonyan a home staging feladatokat, és dobd a piacra ütős hirdetési anyaggal az ingatlanjaidat!
Program
- Miből áll a home staging, és mi a célja? Kiknek való?
- Az ingatlanértékesítés szakmai alapjai és alapfogalmai
- Mit kell tudnod ahhoz, hogy home stager lehess?
- Lakberendezés, belsőépítészet, home staging, home styling és dekoráció – A fogalmak tisztázása. Mit, mikor, mire használunk pontosan?
- Marketing-alapfogalmak: Marketingmix (termék, ár, piacbefolyásolás, értékesítési csatornák)
- Célcsoport-szegmentáció
- Marketingeszközök (online és offline)
- Saját és bérelhető készletek home staginghez
- Mik a fő prioritások a home staging során?
- Együttműködő szakemberek és csapatok, valamint kapcsolatok kiépítése
- Az ingatlan környezetének és belső állapotának felmérése, büdzsé meghatározása
- Határidő és célmeghatározás (eladás, bérbeadás, felújítás)
- Koncepcióterv – Stílusok
- Lakberendezési elemek beszerzése (készlet kialakítása, bérlés, vásárlás)
- Átalakítási, kivitelezési, takarítási folyamatok irányítása
- Hirdetési és marketinganyagok elkészítése, ingatlan bemutatása
- Büdzsé- és időterv meghatározása
- Tulajdonosi jogviszonyok, folyamatban lévő jogi ügyek és más lehetőségek feltérképezése
- Koncepcióterv készítése (bútorozott, bútorozatlan)
- Értékbecslés (alap és tervezett állapot)
- Nyereségtervezés
- Támogatási és kölcsönfelvételi lehetőségek ismerete
- Ingatlan tulajdonosi viszonyainak tisztázása
- A lakás jelenlegi folyamatos költségeinek naprakész ismerete
- Szerződések összeállítása
- Állapotfelmérés és a célcsoport meghatározása
- Bútorozott vagy teljes mértékben berendezett ingatlan bérbeadása
- Társasházi szabályok (Airbnb)
- Számlázási ismeretek
- Ingatlanpiaci ismeretek, gazdasági célkitűzések meghatározása
- Ingatlan értékbecslése és ingatlanirodákkal történő kapcsolat kiépítése
- Az ingatlan értékének felmérése annak alapállapotában és a tervezett értéknövekedés kalkulációja
- SWOT-analízis a marketingben
- Az ingatlan környezetének, történetének és múltbéli tulajdonosainak a feltérképezése
- Hogyan lehet hatékonyan megérteni azt, hogy kik költöznek a lakásba, és milyen céllal?
- Az ingatlan fizikai állapotának érzékelése
- Téralakító eszközök: Térrendezés energetikai módon – intuícióval
- Tárgyak a térben
- Kollektív ízlés: színek, stílusok és trendek ismerete
- Egyéni és/vagy csapatmunka?
- Projektek tervezése és megvalósítása
- Online vs. helyszínen történő: Mit hol érdemes?
- A lehetőségek és korlátok prioritási sorrendjének felállítása