ÉLŐ, ONLINE KURZUS
12 ALKALOMPR ALAPJAI: KOMMUNIKÁCIÓ, MÉDIA, MÁRKAÉPÍTÉS
LENNERT DÁNIEL
SENIOR CONSULTANT & HEAD OF DIGITAL@NOGUCHI
HAMAROSAN
A jó PR-kommunikáció elengedhetetlen a sikerhez, de nem mindig könnyű megtalálni a megfelelő stratégiát. Ne bízd a véletlenre, tarts velünk, és tanuld meg a PR minden csínját-bínját!
Lennert Dániel kurzusán megtanulhatod a PR alapfogalmait, a storytelling módszereit, a médiakapcsolatok kiépítésének módját, valamint a digitális kommunikációs stratégiák alkalmazását. Emellett a kurzus alatt elsajátítod a hatékony kampánytervezés technikáit, amelyek a kreativitást ötvözik a stratégiai gondolkodással, de betekintést nyerhetsz a PR jövőbeli trendjeibe is.
Több, mint 15 év szakmai tapasztalat egy 6 hetes kurzusba sűritve, esettanulmányok, interaktív alkalmak és gyakorlati feladatok: ez vár rád, ha minket választasz!
LENNERT DÁNIEL
SENIOR CONSULTANT & HEAD OF DIGITAL@NOGUCHI
Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a vállalati és márka PR területén.
Jelenleg többek között a Dreher, a McDonald’s, a Profession.hu és a Yettel tanácsadója, korábban számos nemzetközi márka és piacvezető vállalat kommunikációjáért felelt.
Több mint 30 nemzetközi és hazai díjnyertes kampány fűződik a nevéhez. A Noguchi csapatával az elmúlt 10 évben 6 alkalommal nyerte el rangos versenyeken az „Év ügynöksége” címet.
Rendszeresen részt vesz szakmai zsűrizésben, 2023-ban a két legfontosabb PR-os elismerés, a Kreatív Prizma és az MPRSZ PREXA pontozása mellett a Content Marketing Award zsűrielnöke volt.
Korábban az RTL Klub közösségimédia-szakértőjeként dolgozott.
Kinek ajánljuk a kurzust?
Junior
kommunikációs szakembereknek, akik egyrészt az elmélet mellé minél több gyakorlati tudást is szeretnének szerezni, másrészt kíváncsiak rá, hogyan működik a szakma és hogyan találhatják meg a helyüket benne.
kommunikációs szakembereknek, akik egyrészt az elmélet mellé minél több gyakorlati tudást is szeretnének szerezni, másrészt kíváncsiak rá, hogyan működik a szakma és hogyan találhatják meg a helyüket benne.
Marketing és
social media
managereknek, akik valóban 360 fokos tervezési szemléletben gondolkodnak, és szeretnék a PR területében rejlő lehetőségeket magabiztosan kiaknázni.
social media
managereknek, akik valóban 360 fokos tervezési szemléletben gondolkodnak, és szeretnék a PR területében rejlő lehetőségeket magabiztosan kiaknázni.
Vállalati döntéshozóknak, cégtulajdonosoknak, akik szeretnék megérteni, hogyan támogathatja a PR-kommunikáció hatékonyan az üzleti és a marketingkommunikációs céljaikat.
Program
Mire jó a PR?
- A PR hatásmechanizmusa
- Honnan jött és hová tart a szakma?
- A PR helye
- Területek, feladatok és lehetőségek
A modern PR eszközei
- Miért nem elég csak a sajtókommunikáció?
- A PESO (Paid, Earned, Shared, Owned) modell a gyakorlatban
- Videók, közösségi média, influencer kommunikáció és egyéb határátlépések
Célok, célcsoportok és üzenetek
- Hogyan fordítsd le az üzleti célokat kommunikációs célokra?
- Milyen szintig érdemes szegmentálni a célközönségedet, és hogyan értsd meg őket?
- Mitől lesz őszinte és egyben hatásos egy kommunikációs üzenet?
Gyakorlat I. – Sajtókommunikációs alapok
- Mi az a hírérték, és miért nem érdemes megfeledkezni róla?
- A sajtókommunikáció gyakorlati eszközei
- Megérteni a médiát (típusok, működés, célok)
Reputáció és issue management
- Milyen kommunikációs stratégiák mentén növelheted egy vállalat / szervezet / márka / személy megbecsülését?
- Hogyan válik szakértővé, vagy véleményvezérré valaki?
- Mihez kezdj a „purpose”-szel?
- Egy jó CSR-program alapjai
- Hatékony szponzoráció
Márkakommunikáció
- A márkakommunikáció buktatói
- Hogyan működj együtt a marketingcsapattal?
Gyakorlat II. – Storytelling
- Történetmesélés és törzsfejlődés
- Hol van a te történeted helye?
- Hogyan alkalmazkodj a célcsoportjaidhoz és választott csatornádhoz?
Employer branding és belső kommunikáció
- A pozitív munkáltatói márka alapjai
- A meglévő és potenciális munkavállalók megszólítása
- Hogy értsd meg és használd az informális kommunikációs csatornákat?
- Hogyan működj együtt a HR-el?
Kríziskommunikáció
- Megelőzés
- A válságkommunikáció elméleti alapjai
- Gyakorlati lépések
Gyakorlat III. – Integrált kampánytervezés
- Hogyan épül fel egy jó kommunikációs stratégia?
- Taktikai tervezés
Public affairs és a PR ereje
- Érdekérvényesítés a gyakorlatban
- Mi az a stakeholder, és hogyan éred el?
- Közösségépítés mint csodafegyver
Mindennapok a szakmában
- Mi a különbség a vállalati és az ügynökségi PR-es feladatai között?
- Hogyan változik a terület?
- Mik a legújabb trendek?
A TELJES PROGRAM MEGJELENÍTÉSE
A kurzus után
Eszköztár Elsajátítod az elméleti ismereteket, amelyek révén mélyebb betekintést nyersz a hatékony kommunikációba és a PR eszköztárának sokoldalú alkalmazásába.
Gyakorlat Alaposan beleásod magad a költséghatékony PR-kampányok világába, megismered a PR kulcsfontosságú szerepét a marketingmixben és megtanulod mindezek gyakorlati alkalmazását is.
Karrier Olyan eszköztárat sajátítasz el, ami segítségével fel tudod majd építeni — a PR-szektorban való eredményes elinduláshoz elengedhetetlen — kezdő portfóliód.
PR ALAPJAI: KOMMUNIKÁCIÓ, MÉDIA, MÁRKAÉPÍTÉS
JELENTKEZZ A KURZUSRA!
A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj.
SKVOT - ISKOLA KREATÍVOKNAK A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj.