Élő, online kurzus

MODERN PR-KOMMUNIKÁCIÓ KREATÍVOKNAK

Lennert Dániel Senior Consultant & Head of Digital
@Noguchi
olvass tovább
[időpont]
2024. április 16. – május 23.
[menetrend]
12 alkalom, 6 hét
Minden kedden és csütörtökön
18:00–19:30

A jó PR-kommunikáció elengedhetetlen a sikerhez, de nem mindig könnyű megtalálni a megfelelő stratégiát. Ne bízd a véletlenre, tarts velünk, és tanuld meg a PR minden csínját-bínját!

Azoknak ajánljuk a képzést, akik a digitális világban szeretnének márkát építeni kreatív eszközökkel. Megtanulhatod a PR alapfogalmait, a storytelling módszereit, a médiakapcsolatok kiépítésének módját, valamint a digitális kommunikációs stratégiák alkalmazását. Emellett a kurzus alatt elsajátítod a hatékony kampánytervezés technikáit, amelyek a kreativitást ötvözik a stratégiai gondolkodással, valamint betekintést nyújtunk a PR jövőbeli trendjeibe is.

Kinek ajánljuk?

  • Kezdő, junior kommunikációs szakembereknek

    Akik egyrészt az elmélet mellé minél több gyakorlati tudást is szeretnének szerezni, másrészt kíváncsiak rá, hogyan működik a szakma és hogyan találhatják meg a helyüket benne.

  • Marketinges szakembereknek, social media managereknek

    Akik valóban 360 fokos tervezési szemléletben gondolkodnak, és szeretnék a PR területében rejlő lehetőségeket magabiztosan kiaknázni.

  • Vállalati döntéshozóknak, cégtulajdonosoknak

    Akik szeretnék megérteni, hogyan támogathatja a PR-kommunikáció hatékonyan az üzleti és a marketingkommunikációs céljaikat.

A kurzus elvégzése után

  • Alapfogalmak és eszköztár

    Elsajátítod az elméleti ismereteket, amelyek révén mélyebb betekintést nyersz a hatékony kommunikációba és a PR eszköztárának sokoldalú alkalmazásába.

  • Esettanulmányok és gyakorlati példák

    Alaposan beleásod magad a költséghatékony PR-kampányok világába, és megismered a PR kulcsfontosságú szerepét a marketingmixben.

  • Portfólió és karrierfejlesztés

    Olyan eszköztárat sajátítasz el, ami segítségével fel tudod majd építeni - a PR-szektorban való eredményes elinduláshoz elengedhetetlen - kezdő portfóliód.

Az előadóról

Lennert Dániel

Lennert Dániel

Senior Consultant & Head of Digital @ Noguchi

  • Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a vállalati és márka PR területén.

  • Jelenleg többek között a Dreher, a McDonald’s, a Profession.hu és a Yettel tanácsadója, korábban számos nemzetközi márka és piacvezető vállalat kommunikációjáért felelt.

  • Több mint 30 nemzetközi és hazai díjnyertes kampány fűződik a nevéhez. A Noguchi csapatával az elmúlt 10 évben 6 alkalommal nyerte el rangos versenyeken az „Év ügynöksége” címet.

  • Rendszeresen részt vesz szakmai zsűrizésben, 2023-ban a két legfontosabb PR-os elismerés, a Kreatív Prizma és az MPRSZ PREXA pontozása mellett a Content Marketing Award zsűrielnöke volt.

  • Korábban az RTL Klub közösségimédia-szakértőjeként dolgozott.

Kurzusprogram

  • 01

    április 16. (kedd) 18:00

    Mire jó a PR?

    • A PR hatásmechanizmusa
    • Honnan jött és hová tart a szakma?
    • A PR helye
    • Területek, feladatok és lehetőségek
  • 02

    április 18. (csütörtök) 18:00

    A modern PR eszközei

    • Miért nem elég csak a sajtókommunikáció?
    • A PESO (Paid, Earned, Shared, Owned) modell a gyakorlatban
    • Videók, közösségi média, influencer kommunikáció és egyéb határátlépések
  • 03

    április 23. (kedd) 18:00

    Célok, célcsoportok és üzenetek

    • Hogyan fordítsd le az üzleti célokat kommunikációs célokra?
    • Milyen szintig érdemes szegmentálni a célközönségedet, és hogyan értsd meg őket?
    • Mitől lesz őszinte és egyben hatásos egy kommunikációs üzenet?
  • 04

    április 25. (csütörtök) 18:00

    Gyakorlat I. – Sajtókommunikációs alapok

    • Mi az a hírérték, és miért nem érdemes megfeledkezni róla?
    • A sajtókommunikáció gyakorlati eszközei
    • Megérteni a médiát (típusok, működés, célok)
  • 05

    április 30. (kedd) 18:00

    Reputáció és issue management

    • Milyen kommunikációs stratégiák mentén növelheted egy vállalat / szervezet / márka / személy megbecsülését?
    • Hogyan válik szakértővé, vagy véleményvezérré valaki?
    • Mihez kezdj a „purpose”-szel?
    • Egy jó CSR-program alapjai
    • Hatékony szponzoráció
  • 06

    május 2. (csütörtök) 18:00

    Márkakommunikáció

    • A márkakommunikáció buktatói
    • Hogyan működj együtt a marketingcsapattal?
  • 07

    május 7. (kedd) 18:00

    Gyakorlat II. – Storytelling

    • Történetmesélés és törzsfejlődés
    • Hol van a te történeted helye?
    • Hogyan alkalmazkodj a célcsoportjaidhoz és választott csatornádhoz?
  • 08

    május 9. (csütörtök) 18:00

    Employer branding és belső kommunikáció

    • A pozitív munkáltatói márka alapjai
    • A meglévő és potenciális munkavállalók megszólítása
    • Hogy értsd meg és használd az informális kommunikációs csatornákat?
    • Hogyan működj együtt a HR-el?
  • 09

    május 14. (kedd) 18:00

    Kríziskommunikáció

    • Megelőzés
    • A válságkommunikáció elméleti alapjai
    • Gyakorlati lépések
  • 10

    május 16. (csütörtök) 18:00

    Gyakorlat III. – Integrált kampánytervezés

    • Hogyan épül fel egy jó kommunikációs stratégia?
    • Taktikai tervezés
  • 11

    május 21. (kedd) 18:00

    Public affairs és a PR ereje

    • Érdekérvényesítés a gyakorlatban
    • Mi az a stakeholder, és hogyan éred el?
    • Közösségépítés mint csodafegyver
  • 12

    május 23. (csütörtök) 18:00

    Mindennapok a szakmában

    • Mi a különbség a vállalati és az ügynökségi PR-es feladatai között?
    • Hogyan változik a terület?
    • Mik a legújabb trendek?

Regisztráció


A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!

Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
 
A LABA Magyarország Oktatási Kft. nyilvántartott felnőttképzési intézmény,
amelynek nyilvántartási száma: B/2020/007050.