Élő, online kurzus

CINEMA 4D:
3D modellezés,
fényelés, textúrázás

Motion Designer
Jenei József Tamás
BŐVEBBEN
[időpont]
2024. január 16. – 2024. február 22.
[menetrend]
12 alkalom
18:00–19:30
kedden és csütörtökön

A statikus vizuálok kora leáldozóban van – a felhasználók figyelmének felkeltéséhez nagyobbat kell villantanod.

Fedezd fel a Cinema 4D erejét, készíts lenyűgöző 3D modelleket, és fuss be sikeres karriert – akár szabadúszóként, akár vállalati környezetben.

Földes Tomi kurzusán nemcsak azt tudod meg, hogy mi adja a 3D modellezés és a motion design alapját, hanem jártasságot szerzel az Octane Render haladóbb eszköztárában is. A házi projektek segítségével elkészíted első 3D modelljeidet, amelyek a portfóliód alapját képezik majd.

 

Felejtsd el a sliderek random húzogatását! Mostantól tűpontosan át fogod látni, mit és miért csinálsz. Közel két évtizedes szakmai tapasztalat egy 6 hetes kurzusra összesűrített formában, a legjobb ingyenes toolok és best practice-ek: ez vár rád, ha minket választasz.

Kinek ajánljuk?

  • Pályakezdők és tartalomgyártók,

    akiket vonz a 3D világa, és szeretnének elindulni az animálás és a 3D modellezés irányába. Átfogó elméleti és gyakorlati alaptudással vértezünk fel téged, ami megfelelő kiindulópontot ad a portfóliókészítéshez.

  • Cinema 4D-felhasználók,

    akik már ismerik a programot, de elvesznek a tutorial videók rengetegében, és túl sok időt töltenek egy-egy probléma megoldásával. A kurzuson lépésről lépésre ismered meg a leggyorsabb és hatékonyabb technikákat.

  • Tervezőgrafikusok vagy képzőművészeti háttérrel rendelkezők,

    akik szeretnék a 3D modellezés izgalmas technikáival bővíteni a vizuális eszköztárukat. Megmutatjuk, hogyan tudod új módszerekkel megvalósítani az ötleteidet és vízióidat és friss megközelítéssel tágítani a kifejezéstárad.

Az előadóról

Hadacs Bálint

FÖLDES TOMI

MOTION DESIGNER

  • Közel két évtizede dolgozik motion designerként az After Effects és Cinema 4D programokra specializálódva – emellett CGI-integrációban, VFX-ben és a videóvágásban is jártas.

  • Rendszeresen dolgozik olyan ügyfelekkel, mint a Facebook, az adidas, a L’Oreal és a Kellogg’s, de landoltak már nála nyersanyagok Jonah Hilltől és Jason Derulótól is.

  • Stílusát tekintve formabontó, impulzív, vad és vagány, így a fotórealisztikus termékrenderektől kezdve a stilizált stop motion grafikákon át az aranyos, rajzolt karakterekig mindenféle alkotás megtalálható a palettáján.

  • 2021-ben Ret(r)oys című munkájával elnyerte a Motion Design Awards „Video of the Day” és „Video of the Year” címét, egy másik munkája pedig az Adobe Create csatorna top 9 legnépszerűbb tartalmai között volt 2020-ban.

  • Volt olyan munkája, amelyet a Times Square LED-falai is vetítettek New Yorkban, az egyik ügyfelének készített animációja pedig a TikTok első animált brand reklámjainak egyike volt.

  • Korábban a Vodafone hazai motion design leadjeként a cég animációs megjelenéseit koordinálta és készítette elő.

Kurzusprogram

  • 01

    01.16. 18:00

    Az interface megismerése / Miért a C4D? / Navigálás a viewportban

    • Bevezetés a Cinema 4D-be
    • A felület kezelése, funkciói, gyorsbillentyűparancsok
    • Egy alap 3D objektum részei, tulajdonságai
    • Főbb eszközök, a programhoz szükséges fogalmak
    • Hozzunk létre scene-t, hogyan renderelj?
  • 02

    01.18. 18:00

    3D objektumok létrehozása (Poly / Spline technikák / Volume technikák)

    • Miből áll a 3D objektum? (vertex/edge/poly)
    • Object manipulálása geometriai szinten
    • Anchor point módosítása
    • Poly, Spline és Volume – mikor mit?
  • 03

    01.23. 18:00

    Generators / Deformers

    • Subdivision Surface, Cloth Surface, Boolean, Symmetry
    • Extrude, Spline Wrap
    • Cloner, Voronoi Fracture
    • Bend, Spline Wrap
  • 04

    01.25. 18:00

    Modeling in action 1, avagy használjuk, amit eddig tanultunk!

    • 3D Studio létrehozása (poly model technika)
  • 05

    01.30. 18:00

    Modeling in action 2, avagy használjuk, amit eddig tanultunk!

    • Karaktermodellezési technikák
  • 06

    02.01. 18:00

    Octane Render (Packshot fényelés, textúrázás)

    • Miért Octane? (Octane vs. Redshift)
    • Octane Interface/Beállítások
    • Fényelés
    • Textúrázás – Node Editor
    • Render és AOV passok
  • 07

    02.06. 18:00

    Cloth simulation

    • Cloth és Soft Body objectek létrehozása
    • Object interaktálás a cloth szimulációval
  • 08

    02.08. 18:00

    Pyro modul

    • Tűz és füst létrehozása
    • Kreatív megvalósítások a füst erejével
  • 09

    02.13. 18:00

    Voronoi fracture

    • Törési/szeletelési technikák
  • 10

    02.15 18:00

    Kompozitálás (After Effectsben)

    • EXR behívása AE-be
    • File-ok összeállítása, kompozitálás
    • Effektelés, renderelés
  • 11

    02.20 18:00

    Advanced Octane materials

    • Különböző materialtípusok létrehozása
    • Matt/Fényes/Fa/Műanyag
    • Értsük meg a materialok közti különbségeket
  • 12

    02.22 18:00

    Kurzuszáró kérdezz-felelek

    • Kérdezz-felelek
    • Házi feladatokra visszajelzés
    • Best practice-ek

A kurzus után

  • Cinema 4D-alapok

    A kurzus elején megtanulod hatékonyan és magabiztosan használni a szoftver funkcióit, és gyakorlatot szerzel az alap modellezési és renderelési technikákban.

  • Technika

    Az alapok megismerése után elmerülsz a haladóbb 3D ábrázolási módszerekben, megismered az Octane Render eszközeit és a legjobb megoldásokat a textúrák és effektek létrehozására.

  • Karrier

    A kurzuson készített házi feladatok és a tanult technikák a jövőbeni portfóliód alapját fogják képezni, és szakértői tippeket is kapsz a karrierkezdéshez.

Regisztráció


A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező


A LABA Magyarország Oktatási Kft. nyilvántartott felnőttképzési intézmény,
amelynek nyilvántartási száma: B/2020/007050.