18:00–19:30
kedden és csütörtökön
A statikus vizuálok kora leáldozóban van – a felhasználók figyelmének felkeltéséhez nagyobbat kell villantanod.
Fedezd fel a Cinema 4D erejét, készíts lenyűgöző 3D modelleket, és fuss be sikeres karriert – akár szabadúszóként, akár vállalati környezetben.
Földes Tomi kurzusán nemcsak azt tudod meg, hogy mi adja a 3D modellezés és a motion design alapját, hanem jártasságot szerzel az Octane Render haladóbb eszköztárában is. A házi projektek segítségével elkészíted első 3D modelljeidet, amelyek a portfóliód alapját képezik majd.
Felejtsd el a sliderek random húzogatását! Mostantól tűpontosan át fogod látni, mit és miért csinálsz. Közel két évtizedes szakmai tapasztalat egy 6 hetes kurzusra összesűrített formában, a legjobb ingyenes toolok és best practice-ek: ez vár rád, ha minket választasz.
Kinek ajánljuk?
-
Pályakezdők és tartalomgyártók, akiket vonz a 3D világa, és szeretnének elindulni az animálás és a 3D modellezés irányába. Átfogó elméleti és gyakorlati alaptudással vértezünk fel téged, ami megfelelő kiindulópontot ad a portfóliókészítéshez.
-
Cinema 4D-felhasználók, akik már ismerik a programot, de elvesznek a tutorial videók rengetegében, és túl sok időt töltenek egy-egy probléma megoldásával. A kurzuson lépésről lépésre ismered meg a leggyorsabb és hatékonyabb technikákat.
-
Tervezőgrafikusok vagy képzőművészeti háttérrel rendelkezők, akik szeretnék a 3D modellezés izgalmas technikáival bővíteni a vizuális eszköztárukat. Megmutatjuk, hogyan tudod új módszerekkel megvalósítani az ötleteidet és vízióidat és friss megközelítéssel tágítani a kifejezéstárad.
Az előadóról

MOTION DESIGNER
-
Közel két évtizede dolgozik motion designerként az After Effects és Cinema 4D programokra specializálódva – emellett CGI-integrációban, VFX-ben és a videóvágásban is jártas.
-
Rendszeresen dolgozik olyan ügyfelekkel, mint a Facebook, az adidas, a L’Oreal és a Kellogg’s, de landoltak már nála nyersanyagok Jonah Hilltől és Jason Derulótól is.
-
Stílusát tekintve formabontó, impulzív, vad és vagány, így a fotórealisztikus termékrenderektől kezdve a stilizált stop motion grafikákon át az aranyos, rajzolt karakterekig mindenféle alkotás megtalálható a palettáján.
-
2021-ben Ret(r)oys című munkájával elnyerte a Motion Design Awards „Video of the Day” és „Video of the Year” címét, egy másik munkája pedig az Adobe Create csatorna top 9 legnépszerűbb tartalmai között volt 2020-ban.
-
Volt olyan munkája, amelyet a Times Square LED-falai is vetítettek New Yorkban, az egyik ügyfelének készített animációja pedig a TikTok első animált brand reklámjainak egyike volt.
-
Korábban a Vodafone hazai motion design leadjeként a cég animációs megjelenéseit koordinálta és készítette elő.
Kurzusprogram
-
01
01.16. 18:00
Az interface megismerése / Miért a C4D? / Navigálás a viewportban
- Bevezetés a Cinema 4D-be
- A felület kezelése, funkciói, gyorsbillentyűparancsok
- Egy alap 3D objektum részei, tulajdonságai
- Főbb eszközök, a programhoz szükséges fogalmak
- Hozzunk létre scene-t, hogyan renderelj?
-
02
01.18. 18:00
3D objektumok létrehozása (Poly / Spline technikák / Volume technikák)
- Miből áll a 3D objektum? (vertex/edge/poly)
- Object manipulálása geometriai szinten
- Anchor point módosítása
- Poly, Spline és Volume – mikor mit?
-
03
01.23. 18:00
Generators / Deformers
- Subdivision Surface, Cloth Surface, Boolean, Symmetry
- Extrude, Spline Wrap
- Cloner, Voronoi Fracture
- Bend, Spline Wrap
-
04
01.25. 18:00
Modeling in action 1, avagy használjuk, amit eddig tanultunk!
- 3D Studio létrehozása (poly model technika)
-
05
01.30. 18:00
Modeling in action 2, avagy használjuk, amit eddig tanultunk!
- Karaktermodellezési technikák
-
06
02.01. 18:00
Octane Render (Packshot fényelés, textúrázás)
- Miért Octane? (Octane vs. Redshift)
- Octane Interface/Beállítások
- Fényelés
- Textúrázás – Node Editor
- Render és AOV passok
-
07
02.06. 18:00
Cloth simulation
- Cloth és Soft Body objectek létrehozása
- Object interaktálás a cloth szimulációval
-
08
02.08. 18:00
Pyro modul
- Tűz és füst létrehozása
- Kreatív megvalósítások a füst erejével
-
09
02.13. 18:00
Voronoi fracture
- Törési/szeletelési technikák
-
10
02.15 18:00
Kompozitálás (After Effectsben)
- EXR behívása AE-be
- File-ok összeállítása, kompozitálás
- Effektelés, renderelés
-
11
02.20 18:00
Advanced Octane materials
- Különböző materialtípusok létrehozása
- Matt/Fényes/Fa/Műanyag
- Értsük meg a materialok közti különbségeket
-
12
02.22 18:00
Kurzuszáró kérdezz-felelek
- Kérdezz-felelek
- Házi feladatokra visszajelzés
- Best practice-ek
A kurzus után

-
Cinema 4D-alapok A kurzus elején megtanulod hatékonyan és magabiztosan használni a szoftver funkcióit, és gyakorlatot szerzel az alap modellezési és renderelési technikákban.
-
Technika Az alapok megismerése után elmerülsz a haladóbb 3D ábrázolási módszerekben, megismered az Octane Render eszközeit és a legjobb megoldásokat a textúrák és effektek létrehozására.
-
Karrier A kurzuson készített házi feladatok és a tanult technikák a jövőbeni portfóliód alapját fogják képezni, és szakértői tippeket is kapsz a karrierkezdéshez.
Regisztráció
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
A LABA Magyarország Oktatási Kft. nyilvántartott felnőttképzési intézmény,
amelynek nyilvántartási száma: B/2020/007050.