Online kurzus egy divatmárka létrehozásának módszertanáról, eszközeiről és szemléletéről
Élő, online kurzusINDÍTS SAJÁT DIVATMÁRKÁT
Cselényi Eszter
A CELENI MÁRKA TULAJDONOSA ÉS TERVEZŐJEHAMAROSAN
Minden álmod, hogy saját divatmárkád legyen, de sosem mertél belevágni? Már meglévő brandednek szeretnél új löketet adni, hogy igazán kitűnjön a tömegből? Akkor itt az ideje, hogy csatlakozz Cselényi Eszter (Celeni) és a SKVOT közös kurzusához!
15 alkalom során elsajátíthatod azt az üzleti eszköztárat, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy egy nemzetközileg is keresett brandet hozhass létre. Megismerheted, milyen a megfelelő márkakommunikáció és a vásárlókat megszólító storytelling, megtalálhatod igazi célközönséged, és megtanulhatsz teljes terveket készíteni divatmárkád számára. Vedd fel a versenyt a nagyokkal, és ne hagyd ki ezt az egyedülálló lehetőséget a sikered felgyorsítására!
A kurzus üzleti oldalát vendégelőadó egészíti ki. A résztvevők az árképzés és monetizáció kapcsán Tüzes Imrétől, a profession.hu üzletfejlesztési igazgatójától és a LABA több éves tapasztalattal rendelkező oktatójától tanulhatják el a legfontosabb praktikákat.
Cselényi Eszter
CeleniEszter számos, mindenki számára ismert ügyféllel büszkélkedhet: karrierje során többek között a Warner Brosnak is tervezett kollekciót, illetve ő készítette a paralimpiai formaruhát a Rio de Janeiróban induló magyar csapatnak is.
A márka 2022-től az angol és amerikai piacon is képviselteti magát a Wolf and Badger nemzetközi, fiatal tervezőket forgalmazó céggel való együttműködés keretein belül.
Az elmúlt években minden szezonban rendszeresen megjelennek Celeni kollekciók a Glamour, a Marie Claire és az Instyle online és offline felületein.
A Celeni számos ismert nőt öltöztet, köztük Palya Beát és Ónodi Esztert, akikkel személyes és folyamatos kapcsolat alakult ki az évek során.
A márka több ruhadarabja debütált már olyan nívós külföldi divatmagazinokban, mint a Harper's Bazaar, a L’officiel és a Cosmopolitan.
A Celeni márka az elmúlt 10 évben az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a magyar divatvilágban.
A Celeni mára már megjárta a londoni, milánói, berlini, ljubljanai és a budapesti divathetet is.
A márka Instagram és Facebook-követőinek száma együttesen több mint 21 000 fő.
KINEK AJÁNLJUK A KURZUST?
Divattervezők Csatlakozz divatipari kurzusunkhoz, ahol minden tudnivalót megtanulhatsz a márkád pénzügyi sikeréhez, a márkaépítéstől kezdve a kollekciótervezésen át az árazásig és forgalmazásig. Szakértőnk segítségével – akár újonc vagy a divat világában, akár már elismert márkával rendelkezel – garantált a fejlődés.
Textiltervezők Ha textiltervezőként szeretnéd bővíteni portfóliódat és belevágnál a divatiparba, ez a kurzus kiváló lehetőség számodra. Megtanulhatod, hogyan illesztheted be a saját textíliáidat a divatvilágba, és hogyan teremthetsz egyedi és vonzó kollekciókat, amelyek felkeltik a piac érdeklődését.
Brand / PR-menedzserek Ez a kurzus tökéletes választás olyan brand és PR-menedzserek számára, akik szeretnének mélyebben belelátni a divatipar működésébe. Megtanulhatod a hatékony márkakommunikáció és PR-stratégiák kialakítását, amelyekkel kiemelkedhetsz a tömegből, és erősítheted márkád jelenlétét a piacon.
Program
BEVEZETÉS A SAJÁT DIVATMÁRKA FELÉPÍTÉSÉBE
- Hogyan kezdj neki a saját divatmárkád elindításának?
- Hogyan tervezd meg tudatosan karrierutadat?
- Előkészületek, első lépések
- Célok meghatározása és módszerek azok megvalósítására
- Inspiráció: könyvek és filmek
(CÉL)KÖZÖNSÉGEK DEFINIÁLÁSA, AZONOSÍTÁSA, MEGTALÁLÁSA
- Közönségek megismerése
- Saját közönség meghatározása
- Benchmarkok
MÁRKAÜZENET
- Milyen típusú üzenetet fogalmazzunk meg meghatározott, behatárolt közönség esetében?
- A kommunikáció fontossága
- A termék minőségének kapcsolása, csomagolás
HOGYAN MESÉLJ TÖRTÉNETET A SAJÁT DIVATMÁRKÁDON KERESZTÜL?
- Inspiráció gyűjtése
- Történetmesélés
- Megújulás és hitelesség
HOGYAN SZÓLÍTSD MEG A VÁSÁRLÓKAT?
- Termékreprezentáció
- Termékfotók
- Divatkampányok kidolgozása
SOCIAL MEDIA 101
- Megfelelő kommunikáció használata a megfelelő célcsoportnak
- 3 alapelv:
- Tervezés – kohézió – folyamatosság
- Közösségi platformok: Facebook, Tiktok, Instagram, Pinterest
EGYEDIEN MEGTERVEZETT SOCIAL MÉDIA JELENLÉT
- Miért fontos a tervezés?
- Hasznos appok és azok használata
- Tartalomgyártás
SALESCSATORNÁK ÉS -PRAKTIKÁK
- Milyen csatornákat használj?
- Hogyan találod meg a megfelelő célcsoportot?
- Hogyan adj el neki?
- Hogyan tarts meg a vásárlót?
- Együttműködések, sajtó, rendezvények és események
EGY SAJÁT DIVATMÁRKA JOGI ÚTVESZTŐI: AMIT A PÉNZÜGYEKRŐL ÉS JOGI TÉNYEZŐKRŐL TUDNOD KELL
- Egy divatmárka pénzügyi kérdései
- Alapvető jogi kérdések
TERMÉKFEJLESZTÉS A TERVEZÉSTŐL A LEÉRTÉKELÉSEKIG
- Hogyan kezdj neki egy eladható termék tervezésének?
- Tervezz különböző célcsoportoknak, különböző piacokra
- Saját eladások, viszonteladók, leértékelések, stock
ELŐRETERVEZÉS – EGY ÉV A MÁRKÁD ÉLETÉBEN
- Időbeosztás és -menedzsment
- Eladások és leértékelések
- Különböző alkalmakhoz kötött sales boostok kezelése
- Kommunikáció, gyártás és a tervezés összehangolása
ÁRKÉPZÉS ÉS MONETIZÁCIÓ
Vendégelőadó: Tüzes Imre
- Árazás mint versenyelőny
- Az árészlelés, az ár érték és az árérzékenység szerepe
- Az árpolitikai célok megfogalmazása
- Az árazási stratégia kialakításának lépései
- Modellek és taktikák
WORKSHOP
- Az árképzés és monetizáció kérdései a gyakorlatban
AZ EGYENSÚLY MEGTARTÁSA, AZAZ HOGYAN NE VESZÍTSD EL AZ INSPIRÁCIÓT FÉLÚTON?
- Hogyan maradj a felszínen?
- Hogyan lehet újra és újra inspirálódni?
- Milyen taskokat tarts saját kézben, miket adj ki másoknak?
- Hogyan tudod megtartani a munka-magánélet egyensúlyát egy saját márka mellett?
KURZUSPROJEKTEK ÉRTÉKELÉSE, KARRIERTIPPEK, INTERAKTÍV Q&A ÉS A KURZUS LEZÁRÁSA
A teljes program megjelenítése
A kurzus után
Márkaépítés A kurzus végére megtanulod, hogy hogyan indítsd el a saját divatmárkádat. Hatékonyan meghatározod a célközönségedet, és megérted, hogy miért fontos a márkakommunikáció és -üzenet a sikerhez. Így tudni fogod, hogyan építhetsz ki és tarthatsz fent hosszú távon egy erős és következetes brandet, amely megragadja a célközönséged figyelmét.
Storytelling és kommunikáció Elsajátítod, hogyan tudsz hatékonyan kommunikálni a vásárlóiddal, és megérted a social media jelenlét egyedi tervezésének fontosságát. Olyan stratégiákat és technikákat tanulsz meg, amelyekkel kreatív és hatékony módokon vonhatod be az érdeklődőket és ügyfeleket a márkád világába.
Forgalmazás Megtanulod, hogy milyen eladási csatornákat használj, és hogyan tervezz eladható terméket. Megismerkedsz egy divatmárka felépítésének jogi és pénzügyi tényezőivel. Elsajátítod, hogy hogyan inspirálódj újra és újra, és hogyan tervezz meg egy évet a divatmárkád életében.
Indíts saját divatmárkát
REGISZTRÁLOK
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
SKVOT - ISKOLA KREATÍVOKNAK A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj.