HOGYAN FORGATJA FEL A MŰVÉSZETI PIACOT A TECHNOLÓGIAI FEJLŐDÉS? — Ingyenes online előadás | SKVOT

HOGYAN FORGATJA FEL A MŰVÉSZETI PIACOT A TECHNOLÓGIAI FEJLŐDÉS?

Molnár S. Szonja @LAVOR Collective kurátor, dizájner társalapító

Ingyenes online előadás

AZ ELŐADÁSRÓL

Készülj fel egy izgalmas utazásra a digitális forradalom korában! A Skvot ingyenes művészetmenedzsment webináriumán megtudod, hogy mi vár rád akkor, amikor minden digitálissá válik. Lesz szó az EQ és IQ szerepéről a 21. században, a digitális nomád életmódról, a digitális detoxról, és a művészet lenyűgöző új dimenzióiról.

Fedezd fel, hogyan formálja át az új kor a művészetet és a kreativitást, miközben belevetjük magunkat a Metaverse lenyűgöző világába. Ezen kívül betekintést nyersz az NFT-k káprázatos univerzumába, és megtudod, hogyan járul hozzá az AI és az emberi kreativitás a művészet jövőjéhez.

Csatlakozz hozzánk, és fedezd fel a jövőt, ahol a művészet találkozik a technológiával!

MÁJUS 24.
18.00 — 19.30
REGISZTRÁLOK

MOLNÁR S. SZONJA

kurátor, dizájner, társalapító @LAVOR Collective
  • 25 évesen megalapította saját kortárs galériáját,a LAVOR Collective-et, amely tavaly ünnepelte az 5 éves fennállását. A galéria újradefiniálta és visszahozta a köztudatba a művészeti szalon fogalmát.
  • Mesterdiploma-munkájával – mely egy 2050-re tervezett 25 000 nm-es multifunkciós épületegyüttes volt – elnyerte a Magyar Építész Kamara és Építőművészek Szövetsége diplomadíját Belsőépítész kategóriában.
  • Csapatban 2 díjat is nyert: a Pixel Perfect Awardson aranyat,, a Yettel Alt Text kampányával és az Unbreakable Traditionszel egy Bronz Pengét.
  • 2021-ben a TEDxYouth színpadán a művészet jelenkori szerepére és az absztrakt gondolkodás jövőbeli jelentőségére hívta fel a figyelmet.
  • Az elmúlt 5 év alatt olyan brandekkel alakított ki együttműködéseket, mint a Roadster, a S/alon Budapest, a Solinfo, a Basic Collection, a Hendrick’s Gin, a The Botanist, a Cointreau, a Metaxa vagy a Bortársaság.
  • 2020-ban a koronavírus-járvány alatt Európa egyik legnagyobb online kreatív versenyén Branded Content kategóriában nyert díjata Fiat Chrysler Automobiles post-covid kereskedelmi stratégiájának új perspektívába helyezésével.
  • Egy rövid kitekintéssel a reklámszakmába az Artificial Groupnál töltött idő alatt olyan márkákkal dolgozott, mint a Yettel, az RTL, a MOL, a Foodpanda, a Lidl, a Volkswagen és a Budapest Airport.
  • Olyan magazinok számoltak be művészeti szalonjának működéséről, mint az Artmagazin, az ArtIsBusiness, az Artnews, a Tiszatáj, a Kultúra.hu, a Punkt, a Kulter, az Ikon vagy a Welovebudapest.
INGYENES, ONLINE WEBINÁR

A webinárral kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános Szerződési Feltételeket.