HOGYAN FORGATJA FEL A MŰVÉSZETI PIACOT A TECHNOLÓGIAI FEJLŐDÉS?
Molnár S. Szonja @LAVOR Collective kurátor, dizájner társalapító
Ingyenes online előadás
Készülj fel egy izgalmas utazásra a digitális forradalom korában! A Skvot ingyenes művészetmenedzsment webináriumán megtudod, hogy mi vár rád akkor, amikor minden digitálissá válik. Lesz szó az EQ és IQ szerepéről a 21. században, a digitális nomád életmódról, a digitális detoxról, és a művészet lenyűgöző új dimenzióiról.
Fedezd fel, hogyan formálja át az új kor a művészetet és a kreativitást, miközben belevetjük magunkat a Metaverse lenyűgöző világába. Ezen kívül betekintést nyersz az NFT-k káprázatos univerzumába, és megtudod, hogyan járul hozzá az AI és az emberi kreativitás a művészet jövőjéhez.
Csatlakozz hozzánk, és fedezd fel a jövőt, ahol a művészet találkozik a technológiával!
18.00 — 19.30
MOLNÁR S. SZONJA
- 25 évesen megalapította saját kortárs galériáját,a LAVOR Collective-et, amely tavaly ünnepelte az 5 éves fennállását. A galéria újradefiniálta és visszahozta a köztudatba a művészeti szalon fogalmát.
- Mesterdiploma-munkájával – mely egy 2050-re tervezett 25 000 nm-es multifunkciós épületegyüttes volt – elnyerte a Magyar Építész Kamara és Építőművészek Szövetsége diplomadíját Belsőépítész kategóriában.
- Csapatban 2 díjat is nyert: a Pixel Perfect Awardson aranyat,, a Yettel Alt Text kampányával és az Unbreakable Traditionszel egy Bronz Pengét.
- 2021-ben a TEDxYouth színpadán a művészet jelenkori szerepére és az absztrakt gondolkodás jövőbeli jelentőségére hívta fel a figyelmet.
- Az elmúlt 5 év alatt olyan brandekkel alakított ki együttműködéseket, mint a Roadster, a S/alon Budapest, a Solinfo, a Basic Collection, a Hendrick’s Gin, a The Botanist, a Cointreau, a Metaxa vagy a Bortársaság.
- 2020-ban a koronavírus-járvány alatt Európa egyik legnagyobb online kreatív versenyén Branded Content kategóriában nyert díjata Fiat Chrysler Automobiles post-covid kereskedelmi stratégiájának új perspektívába helyezésével.
- Egy rövid kitekintéssel a reklámszakmába az Artificial Groupnál töltött idő alatt olyan márkákkal dolgozott, mint a Yettel, az RTL, a MOL, a Foodpanda, a Lidl, a Volkswagen és a Budapest Airport.
- Olyan magazinok számoltak be művészeti szalonjának működéséről, mint az Artmagazin, az ArtIsBusiness, az Artnews, a Tiszatáj, a Kultúra.hu, a Punkt, a Kulter, az Ikon vagy a Welovebudapest.
A webinárral kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!